Fabelis

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fabelis - 31 augusti 2011 23:42

inte normalt!

hur kan en kille stand her up? :S

hon e verkligen en super tjej in&out!

enligt mej så kan han ta o dra åt helvete!



det har varit en rolig dag tycker jag hehe

kännde mej som 14 igen :P

de var så att sarah älskling hade planer me en viss idiot som inte vet vad en riktig kvinna e , ialla fall orkar inte bli arg mer....

o jag skulle ju träffa en viss sötnos:$ hehe

såå han jaa... jag bad honom ta me en kompis o så kom sarah me hehe

lite konstigt var de men jaa... helt ok hehe


just nu sitter jag i sängen o pratar i telefonen me sötnosen :$ hehe

men men nu tänker jag titta på to sedan nanna kudden

pussar

 

Av Fabelis - 31 augusti 2011 16:24

sååå nu e man hemma efter en rolig stund me sarah hehe

innan hon kom så hann jag ta en runda sj...

klappar mej sj på axeln :) - joggade halva rundan hehe o gick i rask takt andra halvan hehe sedan kom hon o vi tog en runda tillsamman som lede till att vi satt på en bänk o bara snackade massa skit hehe alltid lika kul :P

men men listan för just nu e :

duscha

ansiktsmask

fixa naglarna ( tog av mina tippar igår... måste fixa till mina naglar nu :P )

ut me en sötnos :)

träffa nasse ( kanske )


med dessa bilderna önskar jag er en fortsatt bra dag pussar

    sarah :D heheh hoppas att hon inte dödar mej för detta nu heheh  

Av Fabelis - 31 augusti 2011 11:34

god morgon :)

har varit såå jäka arg för att min dator ville inte fungera igår....

lyckades fixa det igår på kvällen...

men orkade inte skriva :$

i know i know, fyyy mej! hehe

men men just nu sitter jag på balkongen me kaffe o cigarett o försöker vakna till liv....

ska träffa sarah idag o ta en promenad i pildammarna :)

vädret e ok så man måste hehe


annars så mår jag bra förutom att jag börjar bli förkylld känner jag...

lite ont i halsen o näsan e helt täppt.... hhhmm... vi får se de kanske gå över snabbt....

nu ska jag fjanta mej lite vid datorn o sedan byta om o iväg på promenad

pussar

 

Av Fabelis - 29 augusti 2011 22:31

god kväll :P hehe

dagen har varit helt ok idag hehe

lägenheten var super fin, underbar.... oooh... nu e de bara att hålla tummarna så får vi se :D hehe


just nu ligger jag i sängen o fjantar mej me min älskade Murphy Lee :D

har inte så mkt att skriva om dagen...

man får hoppas att det kommer ett låångt inlägg imorr då hehe men men de var allt så länge

med denna texten o dessa två bilderna säger jag god natt


You can't love nobody 'till you love you,
So when you do love somebody, you know what to do



   



Av Fabelis - 29 augusti 2011 11:27

god morgon   


sitter som vanligt varje morgon på balkongen med kaffe o cigarett hehe

har redan varit iväg me pappa i vårdcentralen o vatt ute me björnen :) lååång promenad :) hehe


idag ska jag iväg me sarah o titta på en lägenhet :D UNDERBART!

längtar som fan, har en bra känsla :D hehe


igår la jag i sängen till typ 3 tiden o lyssnade på min ungdoms kärlek hehe på

 Murphy Lee - min man som sarah påminde mej om... var tvungen att ta ner honom från hyllan o damma av honom hehe ett bra tag sedan...

         



och som ni ser så e min blogg super fin :D heh sarah fixade till den :D tack gumman! super nöjd

men de var nog allt från mej just nu pussar


 

Av Fabelis - 28 augusti 2011 21:10

kan inte sätta mina tankar på en plats...

hatar när de blir så...


just nu sitter jag i sängen o funderar ganska mkt på allt som har hänt....

förstår inte hur en människa kan göra så mot sej sj....

i den åldern.... oohh... mitt huvud...


var hos nasse o hjälpte honom lite sedan träffade jag underbara sarah

promenerade me björn till pildammarna o var säker på att vi ska promenera men så blev de inte... hehe utan vi satt o snackade hehe

sedan var de promenad hem med :) sköönt

men men nu ska  jag ta de lugnt här framför datorn lite sedan nanna pussar

 



Av Fabelis - 27 augusti 2011 23:57

sitter just nu hemma o har ingen lust för nått...

igår hadde jag en super rolig kväll.... på cuba, underbart!

längesedan man dansade såå mkt :P hehe

men mitt x lyckas alltid förstöra min dag....

vill verkligen inte gå in på de .... säger bara så hära att han var på akuten hela dagen idag o jag e helt slut!

de var allt från mej just nu, orkar verkligen inte skriva...

go natt

Av Fabelis - 26 augusti 2011 01:04

ligger i sängen o pratar med den dära sötnosen igen hehe

han e inte normal! haha

skulle träffa sarah idag vid åtta men det blev inte så för att jag var så duktig att jag somnde...

ialla fall

nu ska jag fortsätta prata o sedan nanna kudden.

pussar

 



Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards