Fabelis

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fabelis - 25 augusti 2011 11:32

har inget att skriva om igår....

det var kul men nu ... sätter jag stopp för detta...

jag har läst ett par kloka rader på sarahs blogg o ja....

det slog mej.... de e dags att släppa taget om honom....

det är slut.... o kommer vi fortsätta träffas såhära

så kommer jag aldrig kunna stå upp på mina egna ben ....

sååå... nu e det stop!


inatt fick jag inte mkt sömn... var uppe till halv sex typ...

pratade i telefon me en riktig sötnos ....

länge sedan någon fick mej skratta lika mkt som du !  


vaknade klockan 7 för att jag var tvungen att åka iväg vid 9 men nu e jag hemma igen o ska sitta lite vid datorn o sedan titta på tv


lista för dagen :

träffa sarah

Av Fabelis - 24 augusti 2011 15:24

vadjag e duktig idag :D hehe

har städat hela lägenheten och nu ska jag in o duscha sedan kommer nasse o vi ska till burlöv sedan promenera...

har även rensat min väska på allt skit hehe


just nu går jag runt med  denna hära väskn...


 

och detta har jag i den just nu :

   kalender,penna,hörlurar ,plånbok,våtservetter,

tugggummi,klämma,cigaretter,tändare,

lypsyl,läppglans,solglasögon,tamponger,

parfym och kameran som jag fotade detta med hehe


nu ska jag in o duscha pussar

Av Fabelis - 24 augusti 2011 10:29

god morgon alla underbara =)

jag har varit duktig idag:D

gick ut me björn direkt när jag vaknade ( morgon promenad 40 min )

sedan kom jag hem, satte på kaffe och började leta efter lägenhet... men har inte hittat   nått.... än hehe


sitter just nu o dricker mitt kaffe på balkongen och funderar lite på det jag skrev igår...

flytta... testa lyckan utomlands...jag e ju fortfarande bara 22 år... soo.... why not?

vad har jag tt förlora?

jag menar, fukar det inte så har jag haft en lång semester ju hehe...


men men dagens lista ser ut såhära:

städa mitt rum

träffa nasse,promenera/ burlöv center

träffa sarah?


 


Av Fabelis - 23 augusti 2011 23:12

det ordnar sej,det gör det ALLTID!


min dag har varit rätt så grå tycker jag...

innan jobb var det lite bråk här hemma med pappa men när mamma kom hem från jobbe så ordnade sej allt....så nu e de ok


jag sa upp mej från jobbet idag... för att asså... jag behöver ett jobb ju men e inte såååå desperat så att jag ska jobba för skiiiiit lön.... seriöst

tycker bara att de e synd,för att själva jobbet var roligt,

 tredje samtalet - fick jag en såld sååå i was happy :D hehe ajja....

vi får se hur allt kommer bli...

letar lägenhet med ju... jobbigt men det börjar se lite ljusare ut känner jag....


har inte gjort mkt idag, bara jobbet sedan hem om nasse för att hämta björn men... satte mej ner o började kolla på film... såå ja... jag kom precis hehe


funderar på att flytta utomlands... testa lyckan där....hmm.... we'll see


med dessa tre bilderna från igår säger jag god natt


     



Av Fabelis - 23 augusti 2011 14:39

det e inte lätt när ens pappa ger en två val...

men det är egentligen inga val utan.... ja... jag vet inte... e förbannad som fan....

har ingen lust för nått...

men snart e de jobb så på me falska leendet...

o spela som allt e som vanligt...

Av Fabelis - 23 augusti 2011 01:09

för det första så vill jag bara säga att jag e jätte förbannad! försökte skicka sms till bloggen men det gick inte! hela dagen... för att jag har inte haft tid att sätta mej vid datorn.... men men...


kursen gick jätte bra,stannade kvar extra två timmar o lyssnade på när dom andra sålde...

underbara människor säger jag bara!

detta ska nog gå bra, tror jag hehe

men men efter kursen så åkte jag hem o åt snabbade mej för att jag skulle träffa sarah i pildammarna för att promenera... men... de blev inte så, innan jag var klar så hann hon gå några rundor o det började bli mörkt så vi ska ses imorr istället :)

så jag gick hem o nasse ringde, så jag sa åt honom att han får ta björn idag för att han ska duscha honom hehe

såå han kom o vi åkte en runda vid 23-tiden o gick hem om honom o duschade björn o nu ligger jag i sängen o ska ta o läsa mitt manus inför imorr :D

börjar jobba imorr kl 17.00 o slutar 21.00

wish me luck :D

go natt på er


Av Fabelis - 22 augusti 2011 13:20

sitter på bussen nu... Lagom stressig hehe ajja får gå in om pressbyrån köpa en kaffe o ta en cigarett innan så blir de nog bra hehe puss på er

 
Av Fabelis - 22 augusti 2011 10:55

hej på er alla där ute

jag ser verkligen fram emot att klockan ska bli två :) hehe



igår var det en jätte skojig dag:) x:et fyllde ju år

o han e inte den typen som ska ut o festa o så... han e mer den dära lugna typen som vill äta gott o ta de lugnt... hehe

sååå... vi var hemma hos honom o åt tårta o han lagade mat :D min älsklingsrät hihi maglube eller vad de nu heter, d e aburgin,kyckling o ris LUV LUV LUV IT! :D

i alla fall efter maten åkte vi till ön o doppade fötterna i vattnet o bara satt o snackade underbart!

lite foto har jag med

 

ja, han ville stoppa in en gafel i min näsa :P hahah

jag hadde en söt liten klänning på mej o ett par fina high heels

      

skippade sminket går, fick lite färg i ansiktet hehe

o jag var smart att jag tog me mej shorts  o t-shirt som ombyte o andra skor :) hehe

     <--muumss!!

det var kallt i vattnet men skönt :P hehe


i alla fall... jag ska fixa mitt hår nu strax o sedan sminka mej :)

börjar klockan 14.00 till 17.00 ...

sen ska jag kanske ses med sarah darling, ifall hon inte ska sitta sminkmodell för en kompis :)

för er som undrar så är detta hära sarahs blogg-  http://thulin.bloggplatsen.se/ 

en super bra blogg som drivs av en av världens underbaraste tjejer enligt mej!


det var allt för nu pussar

     


Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards