Fabelis

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fabelis - 21 augusti 2011 22:38

jag e för trött på att skriva ....

kom hem precis... det var jätte kul ... berättar imorr...

sätte bara ut foto på tårtan idag...receptet på den kommer imorr o även fler bilder från dagen:)  min kurs börjar imorr... 14-17 :D wwoohoo

men men ska in o ducha sedan e de tv o nanna som står på listan pussar

 

Av Fabelis - 21 augusti 2011 11:23

   god morgon

sitter på balkongen o njuter av kaffe,havrekakor  o solen :D


Av Fabelis - 21 augusti 2011 01:09

detta blir ett kort inlägg,jätte trött...

orkar inte skriv men kommer ångra mej imorgon ifall jag inte gör de nu hehe

jätte skön promenad på typ 2 timmar :) björn fick springa av sej lite hehe ja,jag med hehe vi kommer sova bra inatt hehe

nasses tårtbotten e klar,o choklad hjärtan är också klara :)

halva jobbet e klart :D hehe


mixar smeten           häller i smeten     

     

                                                  


       choklad hjärtan,vitt&mörk choklad

         färdiga,jätte goda hihi



satt för typ en timme sedan med mamma på balkongen o pratade o vi tittade mot månen, vet inte vad de var o jag vet att man inte ser bra på bilden men jag var tvungen att fota...såg ut som att de kom rök från månen :S

  

ingen aning vad de var... kanske spår efter flygplan... men .... de tror jag inte... men men... ska inte sitta o fördjupa mej i det, kommer inte somna inatt då hehe

de var allt från mej

god natt 


 

Av Fabelis - 20 augusti 2011 17:43

sååå ja...nu har jag lite tid att skriva :)

igår var jag på malmöfestivalen med nasse... ussh inget för mej..

massa 14-15 åringar som var jätte fulla , skrek o spydde ner gatorna...

jag säger inte att jag var en ängel när jag var i den åldern....

men jag kunde uppföra mej i alla fall...

efter nån timme o efter allt gott vi åt så gick vi hem till honom o tittade på film sedan körde han mej hem o vi gick ut me björn....

sminkningen igår kväll :

    





idag väckte mamma mej för att jag lovade att jag skulle me henne o pappa o handla lite... fick också me mej lite saker :D     


body scrub o ansiktsmasker :) luuv :D

men men...

ansikts masken har man redan använt... :P

men en nu ska jag gå o börja göra tårtbotten till nasse...

han fyller 32 imorgon :D woohoo grattis gubben :D

o sedan vid nio ska nasse komma o vi ska gå på en promenad me björn :)

underbart att man kan ha bra kontakt efter att man har gjort slut :D


  hahaha var bara tvungen :P

de var allt för nu pussar




Av Fabelis - 20 augusti 2011 03:13

home sweet home :) med denna bilden säger jag god natt 

 
Av Fabelis - 19 augusti 2011 21:20

mums mannagryn med choklad :) självklart får Björn lite också :) 

 
Av Fabelis - 19 augusti 2011 15:17

blev ingen lund idag... vi ska åka imorr... bättre väder hehe...

fixade lite saker här i malmö som också behövdes :)

o så var de dags för lunch med...

  min brors val... själv så ville jag ha sallad men... jaa... hehe klagar inte, de var gott :P hehe

men men... nu ska jag bara sitta hemma o läsa igenom ett par papper o titta på tv....

de var allt från mej så länge


orkade inte göra nån spec sminkning... de blev så hära hehe  :P pussar

    

Av Fabelis - 19 augusti 2011 10:51

god morgon alla glada där ute



jag sitter som vanligt på balkongen me mitt morgon kaffe hehe

väntar på att min bror ska ringa, vi ska till lund o fixa lite saker, som jag ej kan berätta om just nu... men det kommer ;) hehe

duschat o fixt till håret bara sminket kvar....

vet inte om jag ska ha lätt-makeup eller nått lite tyngre idag... hmm...

får se vad jag kommer känna för när jag väl e framför spegeln :) hihi

men de var nog allt för nu

pussar

 

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards