Fabelis

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fabelis - 19 augusti 2011 01:07

 

Av Fabelis - 18 augusti 2011 16:55

jag e så glad just nu ooh :D jag la i sängen o kollade på tv när min telefon ringde. Börjar min utbildning på måndag, en vecka typ test vecka sedan e de bara jobba jobba o ännu en gång jobba :D super glad.... Simpsons på tv o keks i skålen hihi o en rekorderlig i handen hehe livet e underbart! 

 
Av Fabelis - 18 augusti 2011 11:31

På väg hem från intervjun känns super bra, vi får se hur det blir fick lite komplimanger av henne med hihi känns bra :) iallafall nu ska jag äta frukost när jag kommer hem sedan städa rummet o ut me Björn sen får vi se vad dagen bjuder på Pussar

 
Av Fabelis - 18 augusti 2011 08:58

god morgon god morgon på er alla


sitter på balkongn o dricker kaffe... har duschat o fixat mej.... sååå nu kan jag ta de lugnt innan jag ska ge mej av :D

solen börjar komma fram.... får nog    skippa jackan ....

ajja... nu ska jag dricka mitt kaffe i lugnt o drömma mej bort för en stund....

drömmer om december! vill nu!


 

Av Fabelis - 18 augusti 2011 00:04

hej på er alla underbra där ute :D

tackar verkligen !

blir verkligen jätte glad när jag ser att så många läser min blogg :D

ni e underbara!





som ni har läst så körde nasse mej till triangeln idag för att jag skulle träffa sarah darling där ...

blev till konserthuset istället hehe på vägen köpte han en  cappuccino slush till mej MUUMS ME LUUV BIG TIME :P

sedan satt vi o pratade i bilen tills sarah var framme...

han åkte o jag gick o mötte upp henne på vägen från bussen...

in om hemköp o efter några rundor där inne kom vi fram till att...

tortilla chips, salsa sås & rekorderlig cider ( skogsbär ) kommer passa bäst till sex and the city hehe


när klockan började närma sej 22 tänkte jag att jag måste lägga mej tidigare idag ska ju upp 8 imorr... jobbintervju.... :D

men jag hade helt glömt bort att jag skulle ut me nasse o björn innan jag skulle sova.... men det hade inte han glömt hehe

han ringde o jag o sarah gick ner.. hennes kompis var på väg för att hämta henne såå hon slapp ta bussen hem :D hehe

jag o nasse åkte till ön... lät björn springa av sej medans vi satt o pratade... o sedan körde han mej hem o gick en sista runda här med mej så björn kunde göra sitt innan den lååånga natten :P hehe


såå nu ligger jag i sängen o e super trött... ska lägga mej strax,skriva klart sedan balkongen för en nattcigg , borsta tänderna o nanna...

de var allt för nu

pussar



cappuccino slush MUMSiiiiGT VÄRRE !

     tortilla chips hot & cheese & hot salsa :D fick med sarahs ben med hehe rekorderlig-skogsbär . björn & sex and the city ME LUUV! :D    

Av Fabelis - 17 augusti 2011 17:54

just nu står jag och väntar på Nasse han ska körs mej till triangeln för att jag ska träffa Sarah där köpa nått gott o åka hem till mej o ha sex and the city maraton :D

 
Av Fabelis - 17 augusti 2011 13:36

kort promenad me Björn 

 
Av Fabelis - 17 augusti 2011 13:22

älskade mi?ia sover 

 

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards