Fabelis

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fabelis - 11 augusti 2011 15:28

ibland gör man rätt

ibland gör man fel


  


Av Fabelis - 10 augusti 2011 00:29

jag e ingen människa som önskar någon illa

men jag hoppas verkligen nått illa kommer hända dej snart! 


du förtjänar det!  

Av Fabelis - 9 augusti 2011 14:26

  


dag 1:

ooh orkar inte går in på förhållandet ni vet väl alla redan...

livet leker   

Av Fabelis - 9 augusti 2011 14:19

självklart skulle det ösregna när jag o sarah promenerade... men det stoppade itne oss! efter vår promenad var jag bara hemma... tog det lugnt :)


MÄNNISKOR ÄR FÖÖÖÖR ROLIIGA!!!


just nu e jag på balkongen ... oohh tråkigt utan mamma,hon började jobba igen igår... slut på semestern.... dricker kaffe o tänker på vad man ska hitta på idag... hmmm hmm

vi får väl se... man vet aldrig vad so kommer upp :D


de var allt för nu pussar

 

Av Fabelis - 9 augusti 2011 14:19

självklart skulle det ösregna när jag o sarah promenerade... men det stoppade itne oss! efter vår promenad var jag bara hemma... tog det lugnt :)


MÄNNISKOR ÄR FÖÖÖÖR ROLIIGA!!!


just nu e jag på balkongen ... oohh tråkigt utan mamma,hon började jobba igen igår... slut på semestern.... dricker kaffe o tänker på vad man ska hitta på idag... hmmm hmm

vi får väl se... man vet aldrig vad so kommer upp :D


de var allt för nu pussar

 

Av Fabelis - 8 augusti 2011 16:00

var hos mitt x i en timme... han missa nästan skolan hahahahha :P


har varit hemma sedan ett o bara tagit de lugnt vid datorn skrattat en massa haha

som sagt jag gjorde slut me min kille förra veckan... o jag menar varför ska jag sitta o tråka o vara ledsen för de.. såå... ja man pratar me människor ju... o vilka människor de finns hahahahah


väntar just nu på att sarah älskling ska bli klar... vi ska promenera idag igen... tänkte att de e lika bra varför ska man ligga hemma o fetta sej när man kan gå upp o röra på sej lite :D sååå nu ska jag bara byta om sedan ta en cigarett me mamma för hon kom precis från jobb o sen ut o röra på mej... hoppas bara de inte regnar..

pussar

 

Av Fabelis - 8 augusti 2011 11:57

igår var jag p promenera med Sarah i pildammarna skit skoj 3 rundor blev de Just nu e jag på väg till mitt x över på kaffe o så att han kan träffa Björn skriver när jag e hemma pussar

 
Av Fabelis - 8 augusti 2011 02:46

trött trött trött ska nanna kudden haft en underbar dag idag skriver om de imorgon pussar o god natt

 

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards