Fabelis

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fabelis - 7 augusti 2011 18:04

happy happy happy pants on!


vet inte varför men jag känner mej jätte glad...

vill sprida min glädje :P



e hemma nu o lyssnar på lite musik via youtube just nu- peter ram tight

LLLLUUVVV IIITTT!! :D


det var roligt på fikan med nino.... länge sedan man såg honom hehe....

ringde till sarah precis o den tjejen e lite onormal... för att man får inte ett hej eller hur e de utan direkt när hon svarar så e de : vem fan går du o fikar med  ( skrattande ) hehe hon e för söt hon asså!


men ja som sagt så ringde jag henne o sa åt henne att jag har lust att ut o röra mej så vi ska ta en runda i pildammarna.... :)

underbart

LIVET LEKER!

Av Fabelis - 7 augusti 2011 13:36

 De e lite foto från igår.... Kul som fan var de men kanske lite för mycket.... Vi började vid två tiden o det slutade vid tolv.... Men det var kul, fast det började regna vid sex så vi flyttade festen hem till mamma hehe                   Just nu sitter jag och väntar på bussen, ska till stan och ta en fika med en killkompis... Åratal sedan vi sågs hehe kände att de var dags är ju singel och gör vad kg vill och får träffa vem jag vill , underbart ! Det var nog allt för just nu skriver när jag kommer hem. Pussar

 
Av Fabelis - 6 augusti 2011 13:26

Av Fabelis - 6 augusti 2011 12:36

har vaknat o drukit mitt kaffe.... varit me pappa o köpt min limpa cigaretter... orkar inte springa till macken för att köpa ett paket varje dag... :P hehe

o nu sitter jag på balkongen ( som vanligt :P ) o väntar på att mamma ska bli klar....


jag mamma pappa och våra grannar :  anna o marcin o deras dotter ska grilla... :D woohoo lluuv it


haha precis när jag skrev de så landade en nykelpiga på bordet hahaha... kul :P   



kommer nog bilder från grillen... får se om dom kommer låta mej ta foto på dom :P hehe


mitt x ringde mej idag... ville kolla läget....

kändes konstigt att prata med honom... men... fortfarande med handen på hjärtat

så saknara jag inte honom än.... men vi får se hur länge det ska vara så...

de kommer nog komma snart som mamma säger...


men men nu ska jag göra mej klar med

pussar


 



Av Fabelis - 5 augusti 2011 16:56

Simpsons på tv och gott  att mumsa på :) Luuv it 

 
Av Fabelis - 5 augusti 2011 16:44

reste mej upp ur sängen nyss, för en cigarett paus på balkongen sen e de tv igen... Orkar inte ens sätta på datorn... vädret tar all min energi e seg som fan orkar inget....

 
Av Fabelis - 5 augusti 2011 14:08

nu blir det en snabb cykel tur till Shell.... Köpa cigaretter sedan hem o kolla på tv :)

 
Av Fabelis - 5 augusti 2011 02:00

tittade precis igenom min foto på mobilen...

o de ångrar jag mej att jag gjorde...

foto på oss... på honom.... it hurts



    ur mitt älskade sex and the city  

                       The Break-Up Rules:


 1. Destroy all pictures where he looks sexy and you look happy.

2. Lie. It’s a lot easier.
3.Until emotionally stabilized, enter no stores.
4. Never stop thinking about him for a moment, because that’s the moment he’ll appear.
5. The most important break-up rule. No matter who broke your heart or how long it takes to heal, you’ll never get through it without your friends.
 
tack för att du finns sarah!
 
 

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards