Fabelis

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fabelis - 5 augusti 2011 01:06

kanske dags för mej att ta tag i mej själv o börja blogga som jag har gjort på de andra bloggarna ....


idag har varit en skön dag, fint väder o mamma som sällskap... kan nog inte bli bättre :D luv u mammii    

efter stan har jag bara tagit det lungt fram tills mamma ville ut o röra på sej ... haha såå vi tog björn o gick till hund rastgård där han o vi fick springa av oss.... ganska mycket... mina ben värker som fan nu hehe men de e skönt...

björn ligger bredvid mej o sover,han snarkar som fan... min trötta bejbis:)

____________________________


idag sätter jag upp ett mål... o anledningen till varför kommer först...

jag har aldrig varit den dära jätte smala tjejen... har alltid haft former o nått att ta i :P hihi normal vikt...  men jag har även vägt 98kg... o de e mycket för min längd... 1,62

men jag lyckades gå ner o det är det bästa jag har gjort i mitt liv...

men när jag ser mej själv så känner jag att jag fortfarande inte är nöjd... vill ner till min gamla vikt som jag hade innan jag gick upp ... med träning... såå... mitt mål e att lyckas med de sista 10 kg till november.... o då menar jag att gå ner luungt o fint :D med motion o rätt mat :D

jag äter inte mycket skräp mat o jag rör på mej men.... har inte kunnat göra mej av med de sista 10... men nu ska jag lyckas! PUNKT SLUT :P hehe

___________________________________________


lista för imorr:

8.00 --> vakna.. kaffe,kaffe,kaffe:P

10.00 --> möte

(efter mötet ) -->frukost,( kan ej äta frukost direkt på morgonen ... mår illa hela dagen ) ta björn o springa av oss båda :P hehe

under dagen -->sarah ska komma ...vi ska planera lite saker som jag ej vill ta upp här för att det finns vissa människor som ger otur även om de inte vill...

ska kolla med henne om hon vill cykla hit så att vi kan cykla lite när vi e klara... eller så kan hon låna pappas cykel .... ( jag tar alltid mammas  cykel för att ... hmm... var e min cykel? )

kvällen --> promenad med björn... mamma också?


men men de var allt för nu god natt på er

pussar

 

Av Fabelis - 4 augusti 2011 14:48

sitter just nu i bilen med mamma o pappa... Pappa kör oss till stan, för att min brors fru fyller år på lördag så jag och mamma ska kolla efter present till henne ...

 
Av Fabelis - 3 augusti 2011 20:38

  Hälsningar från stranden 

 
Av Fabelis - 3 augusti 2011 11:45

   god morgon god morgon.... dricker mitt morgon kaffe.... seg som fan e jag hehe..

igår var de kul men det blev ingen runda i stan...

de började med att jag mamma o sarah gick o handla lite här i holma... sedan kom mitt x för att hämta sina saker som var här hos mamma  o sen började det... jag mamma o sarah var på balkongen med en flaska o pappa var i stora rummet med shot glass... hehe pappa måste också festa hehe o sarah darling var bartänder haha jätte skoj

efter ett tag så kom anna och marcin... ett ungt polskt par på 30 nått år med sin gulliga ett åriga dotter laura killarna var i stora rummet o hon satte sej med oss...

efter ett par timmar följde jag o mamma sarah till shell för att en kompis skulle hämta henne.... skönt att hon inte behövde sitta på bussen :D hehe

o vi kom tillbaka o fortsatte....

vet inte hur länge vi satt o höll på men nu när :P


dagens lista :

sola med mamma o sarah 

planera en sak med sarah.....? hmm hmm


de var allt för nu pussar

 

Av Fabelis - 2 augusti 2011 17:12

sitter just nu på balkongen med mamma på balkongen o väntar på sarah darling... hon gick precis av bussen så hon kommer när som...

lista för dagen:

drinkar med mamma o sarah

stan med sarah

pussar


Av Fabelis - 2 augusti 2011 15:03

sometimes when you've got what you have wished for ,

 you open you'r eyes and realize

 that it is not what you really want




det är alltid jobbigt att börja om från noll....

det kan göra ont, ont som fan men det går över....

jag har precis gjort slut med min kille... bröt förlovningen....

igår faktiskt.... men helt ärligt ... med handen på hjärtat....

jag mår helt OK...

jag har tid för att tänka på mej själv...

efter så jäkla lång tid så kan jag äntligen fråga mej själv....

vad vill jag?




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Skapa flashcards