Fabelis

Alla inlägg under september 2011

Av Fabelis - 30 september 2011 10:29

Hatar detta! E jätte sjuk, har inte kraft att resa mej upp ens oooh fan va jobbigt! På måndag ska jag börja träna om jag mår bättre :p o A ska göra en diet till mej:) han e duktig på sånt såå :) hehe men men de var allt för nu, vi får se om jag orkar sätta på datorn sen pussar

 
Av Fabelis - 29 september 2011 10:55

näää asså nu blir jag ju mer arg....

nu kan jag skriva på bloggen men kan inte lägga upp bilder :S förstår inte...

de jag har köpt de senaste dagena kommer upp sååååå fort jag kan lägga upp bilder igen :)

men men


igår var det jätte kul o suuuper mysigt...

han kom o hämtade mej halv åtta o vi åkte till filmstaden för att ta ut biljetter :)

sedan blev de fika :)

Friends With Benefits e inte sååååå hilma bra som jag trode att den skulle vara... faktiskt men den var ok :)

efter bion blev det en mysig promenad o  massa snack :) de gillar vi ja :D :P hehe

var hemma vid halv två o sov jätte bra :)


vaknade för en timme sedan jätte förkyld :(

inte så jäkla kul men men, lite får man lida :P


har inga planer för dagen förutom att jag MÅSTE sola idag :P hehe


pussar


Av Fabelis - 28 september 2011 16:31

jag e jätte arg! Jag kan logga in på bloggen på datorn men kan inte skriva :s Det har varit så hela dagen... Oooh ajja får ta det kort nu istället sen testar jag när jag kommer hem med:) idag har jag bara varit o köpt skor o så har jag gått runt me hårinpackning o ansiktsmask o tagit hand om mej sj:) dejt me A idag :) längtar hihi men men testar skriva när jag kommer hem ikväll pussar

 
Av Fabelis - 27 september 2011 13:08

sitter på bussen på väg till stan, fika me underbara sarah :) Vi får se vad jag får me mej hem hehe E på super bra humör idag! Super glad o massa energi!!! :D Men men vi höres senare pussar

 
Av Fabelis - 24 september 2011 08:36

god morgon :)

jag har sovit super bra inatt :D vet inte om det e för att björn bejbisen sov med mej hehe men de gjorde jag faktiskt,bättre än jag har gjort de senaste 2 månaderna :)


vaknade av ett sms : Godmorgon söte :) sovit gott?


min mobil var på ljudlös men ändå så vakna jag... konstiiiiigt :P hehe

har varit ute me björn bejbisen o nu sitter jag på balkongen, chock :O :P hehe

dricker mitt kaffe o njuter av denna fina höst morgon :D


men men igår :


var ju ute me sarah, o hon fick sin mobil :P hehe

sedan kom jag hem o tvättade me mamma :)

hade bestämmt me A att vi skulle ses klockan åtta ...

ingen dejt utan bara ta en cigarett o prata....

( jag hatar när man ska på ''dejt'' me en kille som man inte har träffat tidigare vet inte varför.... jag bara hatar det :P hehe )

vi åkte till bo01 o satt o pratade där :) super mysigt :)

speciellt när det blåste som fan ute o det var jätte kallt så kom man in i bilen hehe o han hade en filt med såå det var myssigt :D hehe

jaaa,vi satt till halv tolv o bara pratade, you make me smile :)

jätte kul o mysigt som fan...

äntligen kunde man träffa en kille som inte verkar bara vara ute efter lite ass :P hehe

första ''dejten''  blir nog på onsdag... bio eller nått...  vi får se vad han överraskar mej med :P hehe


OOHHH! JAG SVALDE MITT TUGGUMMI! SHIIITT!!!!!!

typiskt mej asså.... varför har jag tuggummi när jag dricker kaffe? åsssnnnaaa!!


ajja.... idag har jag inga planer än.... vill bara ligga hemma o myssa me björn bejbisen :) det verkar som att han inte fått kärlek på en hel vecka....

mycket möjligt!

vill inte ens börja prata om den människan, vill inte bli mer arg,kan bara säga såhära....

man säger ju : säg aldrig, aldrig...

men jag kommer ALDRIG vela ha nått med dej att göra mer! lämna mej i fred, bara dra åt helvete!  



de var nog allt från mej :)

höres sen

pussar

 

Av Fabelis - 24 september 2011 00:03

super rolig kväll!!!! :) skriver mer imorr för att jag orkar inte sätta på datorn, ska borsta tänderna o sedan titta på tv o Nanna kudden med Björn Bejbisen :) pussar

 
Av Fabelis - 23 september 2011 15:14

sååå ja.... sarah har en ny mobil :P hehe nu kan man kommunicera med henne normalt inte via bloggen eller msn :P hehe


jag håller på att tvätta nu,så jag har inte tid att sitta vid datorn...

måste springa ner till tvättstugan nu redan...

men men skriver sen :)



Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards