Fabelis

Alla inlägg under september 2011

Av Fabelis - 23 september 2011 09:21

god morgon :)


vaknade klockan 7 och kände mej jätte pigg....

men jag somnade om och vaknade klockan 8...

inte lika pigg hehe de blir alltid så :P


sitter på balkongen och får i mej mitt morgon kaffe, har ingen energi i mej känner jag hehe... trött som SatanaVitoPerkele hahahahahah ( erkänn sarah du skrattar ihjäl dej nu typ :P )


ska träffa sarah klockan 12 vid konserthuset för att hennes jäkla mobil har lagt av,

och hon ska köpa en ny.... såå jag hoppas att hon vaknar i tid hehe för att annars kommer jag stå där som en åsna o vänta hehe


Björnn bejbisen kommer hem idag :D WWWOOOHHHOOO!!!!

har saknat honom som fan faktiskt, han har varit hos xet i en vecka nu....

min bejbiiiiiiissssss kommer hem idag      


men men nu ska jag dricka mitt kaffe sedan in i duschen o äta frukost, måste få lite energi.... :P

pussar

 

Av Fabelis - 22 september 2011 22:13


KÄRLEK!



Av Fabelis - 22 september 2011 13:16

hej bloggen :)

sitter som vanliget på balkongen med kaffe hehe

inget nytt :P hehe

vaknade för nån timme sedan, sprungit lite ärenden och nu e jag hemma


för en stund sedan ringde en tjej o kille på dörren... jag kännde inte dom så jag kllade på pappa o sa att de nog e till honom...

han öppnade och de var barnbarn till en kvinna som bodde i vår trappa, hon var som en mormor för mej... kallade mej alltid på te o kakor,kom alltid hit på middagar o så....

hon brukade vara hos sin dotter rätt så ofta, hon brukade vara där 1-2- månader sedan kom hon tillbaka o var hemma...

vi hade inte sätt henne en månad nu... o dom kom bara för att säga till oss att hon gick bort för en månad sedan....


du är saknad Joanna!

vila i frid

  

Av Fabelis - 21 september 2011 22:30

nu e man hemma igen efter en snabb träff me en viss person...

kul men det fick räcka... klockan e halv elva :P hehe nu ska man in i duschen snabbt sedan nanna kudden :) pussar

 



 

Livet är en chans, ta vara på den
Livet är skönhet, beundra den
Livet är lycksalighet, njut den
Livet är en dröm, låt den bli verklig
Livet är en utmaning, anta den
Livet är plikt, uppfyll den
Livet är dyrbart, ha omsorg om det
Livet är en rikedom, bevara den
Livet är kärlek, ge dig hän åt den
Livet är en hemlighet, upptäck den
Livet är ett löfte, låt det gå i uppfyllelse
Livet är sorg, övervinn den
Livet är en sång, sjung den!
Av Fabelis - 21 september 2011 18:45

har varit med sarah runt i malmö idag, hon hade lite ärenden att fixa....

spring fram o tillbaka hehe ajja men kul var det ialla fall hehe


läse på hennes blogg precis att hon skulle göra chokladbollar o det blev jag så klart sugen på... men har inte ork att åka till henne eller att göra dom själv hemma.... kan ju gå till affären... men... näää de orkar man inte hehe

såå det får bli te och kakorna jag köpte me mej hem för någon dag sedan :D muumms hehe



Av Fabelis - 21 september 2011 11:50

vaknade vid 9tiden idag...

med massa energi.... :)

har städat hela lägenheten,duschat och fått i mej mina liter kaffe hehe


idag e ilskan inte lika stark... har väl inset att det inte e lönt att låta någon komma åt mej så mycket...

ingen ska försöka få ner det jag har lyckats bygga upp...

speciellt inte du!




PEOPLE CHANGE

THINGS GO WRONG

SHIT HAPPENS

LIFE GOES ON

Av Fabelis - 20 september 2011 23:45

tittar på ''how i met your mother''

ska strax ut o ta en nattis cigg sedan borsta tänderna och nanna kudden...

kom bara in för att önska er alla sötnosar GOD NATT




vf måste du alltid förstöra allt jag har lyckats bygga upp? vf kan du inte bara låta mej vara,och komma över dej så att mitt liv kan fortsätta!? vad fan tjänar du på att jag ska lida?

Av Fabelis - 20 september 2011 13:03

vaknade för några timmar sedan...

sitter fortfarande på balkongen och dricker kaffe, ilskan håller fortfarande i....


jag e ingen negativ människa,ser inte negativt på livet....

men... när sånna saker händer kan man inte göra något annat än att vara negativ...


känns som att jag kanske ska ta en paus från bloggen...

lite onödigt att ha massa deppiga inlägg o.s.v


men men vi får se... det kanske vänder...

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards