Fabelis

Alla inlägg under september 2011

Av Fabelis - 16 september 2011 00:45

 

Av Fabelis - 15 september 2011 23:31

hela min kväll har jag spenderat i sängen framför tven

med :

    MUUUMSiiiGT VÄRRE hehe


imorr e de möte klockan 11.00

sedan har jag nog inga speciella planer...

vi får se vad dagen bjuder på :)

men men det var allt från mej ska titta lite på tv sedan nanna kudden pussar

 


Av Fabelis - 15 september 2011 17:58

hemma nu...

blev inga skor o ingen runda med mamma i stan...

mår skit....

var o fika me anii gumman,när jag gick mot bussen ringde mamma o sa att hon o pappa kan hämta mej om jag vill... följde me dom o handla lite men mit i rundan  fick jag super ont i huvudet, dom körde mej hem... och nu ligger jag här....

mitt huvud sprängs snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jävla förkylning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Fabelis - 15 september 2011 12:52

har varit me pappa o fixat en sak :)

o nu e jag hemma igen o ska göra mej i ordning o sedan iväg på fika me anii sötnosen :)

underbar tjej!

sedan ska jag nog träffa mamma efter att hon har slutat jobbet för att hon vill ha samma tröja som jag köpte igår... den vita fast hon vill ha röd :P hehe

såå ska me henne en runda i stan:)

ska nog köpa ett par skor med...

dom som finns på h&m älskar dom... H&M sneakers som jag kallar dom hehe

luuv!  

jag älskar den känslan jag har :)

i'm single,i'm free i do what i please


det är en underbar kännsla som jag inte har kännt av riktigt innan...

har hoppat från ett förhållande till det andra men nu vill jag verkligen koncentrera mej på mej sj,på mitt liv :)

det är underbart...


det finns en speciell person som jag verkligen ser upp till när det kommer till just detta,att leva för sin familj,vänner och sej sj.

har alltid sett upp till den människan men inte lika mycket som jag gör nu.

nu förstår jag varför hon inte vill in i ett förhållande...

det är underbart att vara singel, asså visst saknar man den närheten men man kommer över det, man har alltid familjen o vännerna vid sin sida.


du e underbar gumman!

du e en klippa!



Av Fabelis - 15 september 2011 10:35

Nobody can go back and start a new beginning,

but anyone can start today and make

a new ending

Av Fabelis - 15 september 2011 09:25

god morgon :)

vaknade vid 8-tiden har duschar o varit ute me björn, o just nu sitter jag på balkongen o njuter av solen :) me en kopp kaffe i handen :)

underbart!

de jag fick me mej hem igår från stan :


                   

1 par svarta jeans 499;- Gina Tricot

1 par normala blåa jeans 499;- Gina Tricot

2 bandeauar 79;- /st Gina Tricot

3 tröjor 99;-/st H&M


det var nog allt hehe

kom hem efter stan snabbt o duschade sedan gick jag...

hann inte till  ambrosia så det fick bli glass och kakor från hemköp istället hehe

har inga foto från middagen för att jag glömde bort det helt, vi gick in på ett mega långt samtalsämne hehe ....

han gjorde Buffalo wings me super god sallad :D

MUUMMMSS! :D kletig middag men super god :D

underbart var det, massa saker att prata om o.s.v :D


har inga planer för dagen vi får se vad som dyker upp...

skulle träffa min bror idag men jag vet inte vi får se :)

men men ska fortsätta njuta av solen o mitt kaffe nu, skriver sen pussar

 

Av Fabelis - 15 september 2011 00:23

hemma nu... Ligger i sängen, orkar inte sätta på datorn för att då kommer bara vara uppe till 5 på morgonen hehe skippar de :) how I met your mother på tv :) Underbar kväll!!! Men men skriver imorr pussar

 
Av Fabelis - 14 september 2011 18:29

sitter just nu på bussen ska köpa dessert sedan åka på middagen :) fick me mej ganska mycket från stan Idag hehe foto kommer sen men men nu ska jag av pussar

 

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Skapa flashcards