Fabelis

Alla inlägg under september 2011

Av Fabelis - 8 september 2011 09:30

god morgon...

ooohh hatar vakna tidigt hehe

har gjort mej i ordning o druckit kanske en liter kaffe nu men har ff inte vaknat till liv ...


bjuder på två foto av mina små hjärtan Misia och Björn


   


Av Fabelis - 8 september 2011 01:00

som jag skrev tidigare, har bara varit hemma idag, letat lägenhet o jobb...

jag har även kommit fram till vissa saker....

som e ganska viktiga för mej,

måste lära mej att koncentrera mej på mej sj, har alltid varit dålig på de.

jag e på första plats sedan kommer familjen o vänner.


var ute me björn bejbisen för en stund sedan, tur att jag tog på mej min vinter jacka, jätte kallt ute o de blåser som fan!

vilket väder vi har här shiiit säger jag bara shiiit!


imorr kommer vara en lagom stressig dag, vakna klockan 8.00 kaffe,dusch o allt de man gör på morgonen sedan iväg på ärenden....

skulle även gå o titta på en lägenhet imorr men ska nog inte göra de...

fan ska jag göra me en 3:a ?

ajja...

jag o min bror har ett ''projekt'' på gång som vi ska börja jobba på nu på måndag, tills dess har jag ett häfte jag måste läsa igenom,vilket jag tänkte börja göra imorr...

finns inte mkt mer att säga... ska ta o läsa '' Mias hemlighet '' fortsättningen på gömda och asyl sedan nanna kudden


något jag bara måste ha sagt e


att jag e jätte tacksam för att jag har en speciell person i mitt liv.

jag har haft de ganska tufft genom åren när de kommer till riktiga vänner

men en speciell person har alltid funnits där....

vi har tappat kontakten ett par gånger men har alltid lyckats hitta tillbaka...

sarah erica thulin du e guld värd!

du har fått stå ut me mej ett par år nu,

du har hjälpt mej mycket genom åren... 

tänker inte rabbla upp massa saker, för du vet sj att du har öppnat mina ögon för mycket här i livet.

ville bara säga att du betyder mycket för mej!


 


Av Fabelis - 7 september 2011 18:45

trött, har sprungit runt hela malmö idag...

massa ärende att fixa...

förutom de så har jag bara varit hemma idag.. letat lägenhet o jobb...

får se hur de går... nu håller vi tummarna :D

riktigt skönt att bara vara hemma, tid att tänka....




open your eyes

you just lost the only one

that really cared

Av Fabelis - 7 september 2011 11:29

god morgon


kaffe,cigarett,mamma o björn på balkongen

Underbart....


buhuu jäkla sverige väder!

hur ska man ha lust för nått när vädret tar all energi? uussh

ajja


jag har nog kommit fram till en sak....


You're not worthy of a girl like me!


I mistook you for a good man

I let you take my heart into your hands
Cuz I thought you were my friend
But I guess that I was wrong
Should've known it all along


jag har fått nog!

Av Fabelis - 6 september 2011 19:26

idag har jag bara varit hemma o städat mitt rum...

visst,jag har ju inga möbler för att jag har kastat dom när jag flyttade ihop me xet men jag har massa saker...

men nu har jag kastat typ 70% av alla mina saker, som jag kanske kommer ångra mej för sen men jaja skit samma hehe ...

nasse ringde o hämtade mej för att han hade köpt grillad kyckling ( LUUUV IITT )

så jag tog en liten rast från städningen ....

hämtade björn hem idag med :D bajbisen är hemma igen :D hehe

men men nu ska jag bara ta de lugnt hemma :)


förre:

      


efter :

           


satte upp tavlan jag fick av nasse o mina älskade ljusstakar :D

o så har jag sorterat alla mina tidninger... äntligen


måste leta efter nya möbler o ny spegel ( kastade min spegel med asså hur dum kan man vara? :S ajja gjort e gjort )

måste leta efter möbler... eller så väntar jag tills jag får lägenhet...

men men de var allt för just nu pussar

 


Av Fabelis - 6 september 2011 14:27

vaknade för nån timme sedan....

sitter fortfarande på balkongen...

lite kallt om fötterna så jag har tagit på mej mina söta ''Hello Kitty'' strumpor :D   

hehe men men....

funderar på vad man kan hitta på idag... men har egentligen ingen lust för nått...



vet inte riktigt vad jag ska tänka...

ena dagen vill jag andra vill jag inte....

vet inte,e så himla förvirrad!

I HATE YOU SO MUCH  THAT I LOVE YOU!

Av Fabelis - 6 september 2011 02:55

alla roliga,mysiga bra dagar måste ha ett slut

god natt

Av Fabelis - 5 september 2011 15:12

tjena tjabba hallå :D hehe

vet inte var jag har fått min energi ifrån hehe kanske kaffet? :P

i alla fall

jag har hjälpt mamma att städa här hemma o nu ska jag in o duscha,kasta på sminket,fixa till håret o iväg me nasse....

han måste köpa nya påslakan o har bett mej om hjälp hehe

björnen kommer hem idag :D wwiiee

äntligen ska jag sova me min bejbis :D har verkligen saknat det!

kommer nog nån bild sen också :)  om jag kommer ihåg att ta :P hehe

men men nu måste jag duscha pussar

 

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards