Fabelis

Alla inlägg under september 2011

Av Fabelis - 5 september 2011 12:30

somnade visst igår/idag hehe

mamma väckte mej för en stund sedan... lika bra...


 

Av Fabelis - 5 september 2011 06:28

vad e de som håller mej vaken? ooohhh

jobbigt... hatar när de blir så...

klockan e halv 7 somnar jag nu så e hela min dag borta

somnar jag inte så e jag jätte trött hela dagen... hhmm...

vi får se hur de kommer att bli....

funderar på att ta en promenad men känns inte riktigt som att jag orkar...


bevis på att jag e trött o har tråkigt :


          

jupp... fotade gården fråga inte varför :P


Av Fabelis - 5 september 2011 03:43

måste sooova!


kom hem för en halv timme sedan...

var hemma hos nasse o tittade på indiska filmer :) hehe 2 faktiskt

han hämtade mej vid 22-tiden

första filmen vi tittade på var inte sååå himla bra minns inte vad den heter ens hehe men den andra e en av mina älsklings filmer

Bride & Prejudice 

med underbara Aishwarya Rai,otroligt vacker kvinna.

tänkte lägga upp lite bilder sedan röka en nattis cigg , borsta tänkderna o sedan nanna kudden


  

          

god natt   

Av Fabelis - 4 september 2011 22:45

mummsssiiigt värre! 

 
Av Fabelis - 4 september 2011 17:00

anledningen till att jag inte skrev igår :


   

och för att jag kom precis hem....

saken e den att för två dagar sedan bråkade jag rätt så mkt me mitt x...

om ganska onödiga saker o jag kom fram till att...

jag kommer inte kunna glömma honom om vi bor så nära ...

så e de bara... vi kommer fortsätta träffas för att när vi e med varandra så har vi faktiskt roligt....

o jaa.... jag vet inte vad jag vill...

ena dagen vill jag inte ha kontakt me honom o andra dagen vill jag...

de e komplicerat....



igår var jag hemma hos honom o vi festade, jätte kul faktiskt

gamla goda tider , jag , nasse & tequila LUUUUUVVV

klockan blev mycket o han orkade inte följa mej hem o jag orkade faktiskt inte gå hehe så vi la oss....


sjukt konstigt att vakna upp bredvid honom!

han kommer alltid vara THE ONE....

han e han så e de bara!

 men men nu ska jag äta o sedan bada hade jag tänkt...

pussar

 

Av Fabelis - 3 september 2011 12:47

med denna låten säger jag god morgon till er alla!




LOVE!  


Av Fabelis - 2 september 2011 16:48

sååå ja.... nu har jag fixat till mina naglar lite :) hehe


 

ska in o duscha nu för att jag ska träffa sötnosen idag vid halv 7 typ...

o jag måste hem till nasse för att jag har sagt till honom att han ska ha björn över helgen... mamma måste få vila lite fan :P hehe

jag med hehe för björn e jätte jobbig mot mamma när jag inte e hemma....

men men... nu e de duschen hem om nasse o sedan bussen till sötnosen hehe

pussar

Av Fabelis - 2 september 2011 12:57

duktig igen :P hehe

städat hela hemmet , börjat tvätta,kokat potatis och nu sitter jag på balkongen :D hehe

idag vet jag inte vad som händer.... men känner att jag vill träffa sarah ifall hon kommer ha lite tid annars så får de vänta till imorr....


när man känner att en kompis e mer än en kompis, asså att man känner att de hör till ens familj.... då gör man allt,även saker man inte skulle göra för sej sj.... asså... min älskade sarah .....hennes hjärta förtjänar att vara där den vill...

o vf skulle jag inte hjälpa henne... ?

jag har ändå inget här i malmö förutom min familj...

o de e bara att ta tåget eller bussen nån timme så e jag här ju....

såå... ja...

som sagt... jag gör allt jag kan för att hon ska vara glad & lycklig.

de förtjänar hon!

jag älskar dej gumman!

du e som en syster för mej!



Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Skapa flashcards