Fabelis

Alla inlägg under oktober 2011

Av Fabelis - 21 oktober 2011 09:54

en riktig katastrof dag var det för mej igår!

katastrof dag,kväll,natt!!!




idag mår jag lite bättre,men vi får se hur det kommer att bli senare under dagen...

jag ska nog ta en paus från bloggen,tills jag har nått nytt att skriva, finns inget spec som händer i mitt liv just nu känns det som, och då tycker jag att det inte e lönt att ha massa onödiga inlägg... :P

såå med denna bilden säger jag

vi hörs när vi ses :)


 

Av Fabelis - 20 oktober 2011 10:40

fan va dålig uppdatering hehe....

har faktiskt inte gjort nått speciellt sedan jag kom hem från lalandia...

har varit hemma o sprungit massa ärenden bara... ff jätte sjuk... förstår inte!

ialla fall...

på lalandia var det jätte kul... har inte nån speciell bild som jag kan sätta upp för att det var lite för mkt sprit inblandad o så glömde jag kamran när vi gick ut o.s.v haha :P smart eller hur :P hehe men men

det var skönt att komma bort lite hehe :P


förutom att jag e fortfarande sjuk så mår jag bra, har mycket på mitt huvud nu...

massa saker att fixa o.s.v

tänkte sätta upp en låt som nog alltid kommer påminna mej om lalaandia :


Fuego ft Pitbull, Omega Mi Alma Se Muere Remix


LUV!  




Av Fabelis - 15 oktober 2011 08:29

hej hej, hinner komma in o säga hej lite snabbt....


igår när jag loggade ut skulle jag stänga av datorn men jag kännde att det började rinna från min näsa så jag tog papper snabbt och det vissade sej att det var blod...

hatar ha näseblod! det slutade kanske efter 20-30 minuter sedan sov jag....


ialla fall jag sitter på balkongen me mamma o dricker kaffe.... har inte tid att sitta vid datorn men tänkte komma in o säga hej lite snabbt...

o säga var jag ska....

ska med A till lalandia i danmark :)

vi åker idag vid 12 o kommer tillbaka måndag morgon :)


nu ska jag fortsätta me mitt kaffe o sedan in o duscha :) pussar

 

Av Fabelis - 15 oktober 2011 00:03

nu slänger jag in handduken




       

Av Fabelis - 14 oktober 2011 19:29

super pigg o glad idag :D


idag har jag haft en mysig dag :D hihi

visst dagen e ju inte slut men jag ska in ut idag mer, vill inte bli mer sjuk :P hehe åker ju imorr :D WWOOHHOO hehe


iallafall... vaknade vid 7 tiden idag för att jag skulle till mkb idag o hämta nyklarna till tvättstugan ju... men någon hade bokat in mej till nästa månad inte denna...o självklart blev jag jätte arg,men det fick inte förstöra min dag, utan jag får vänta till nästa vecka :P

sedan kom jag hem o satt lite vid datorn o ringde några viktiga samtal ....

började tvätta vid 11-tiden o sen fick mamma ta över vid 15 för att jag gick o träffa sarah älskling!

vi gick o åt en sen lunch på jensen's böfhus o där blev det nachos med kyckling :)


  det ser inte så himla gott u,det ser jag nu :P hehe men det var gott :D :P hehe

men men efter maten åkte vi till möllan o jag växlade pengar...

sedan åkte jag hem o jag ska inte alls ut idag! :P hehe känner att jag bara vill mysa me mej själv hemma idag hehe :P

jag måste packa o sätta hårinpackning i håret....

vet inte om jag kommer hinna logga in o skriva imorr...

A kommer o hämtar mej klockan 12 så... hinner jag inte logga in så sms bloggar jag säkert :)

men men de var nog allt från mej för just nu pussar

 

Av Fabelis - 14 oktober 2011 00:15

alltid lika kul att träffa thuliisen på en fika :D

åkte till hennes jobb o sedan tog vi oss in till stan o tog kaffe :)

eller hon tog en varm choklad

mår alltid så himla bra efter att jag har träffat henne, får massa energi o det känns som att alla dörrar står öppna för mej :D hihi


jag har velat köpa denna drycken såååå himla länge men alltid trott att den inte alls e god, o idag kunde jag inte hålla mej, var bara tvungen o jag kan säga så hära :

det e min nya favorit !!! LUUUVVV super god e den!


 

imorr ska jag upp tidigt, ska till mkb för att jag har en super fin filt som jag ÄLSKAR ( köpt i paris ) som e super stor o får inte plats i tvättmaskinerna här, så jag ska få nyckel till en speciell tvättstuga här på området som har STORA tvättmaskiner så att jag kan tvätta den :D WOOOHOO! sedan e de bara mysa framför tv:en me min älskade filt! :D wwiiee hehe


ska även packa imorr... ska iväg på lördag....

men var jag ska säger jag inte än :P hehe

det får ni veta på lördag hehe :P

ska nog inte ta datorn me mej, men kommer nog smsblogga :)

kommer hem på måndag så då kommer det nog upp massa bilder :P hehe


men men... nu tänkte jag lägga mej,faktiskt bara in en sväng på facebook sedan nanna, super trött.... synes på balkongen på kaffe imorr:P hehe

pussar

 

Av Fabelis - 13 oktober 2011 19:11

Just nu sitter jag på bussen, ska träffa thulisen:D saknat henne! På mobilen lyssnar man på Nayer & Mohombi & Pitbull"Suave (Kiss Me)"Fan vad de e kallt! Men men skriver senare pussar

 
Av Fabelis - 13 oktober 2011 07:52

god morgon

pigg o vaken


jag la mej tidigt igår... vid 23-tiden....

men med min tur så somnade jag inte förrän vid 3...

mina grannar ovanför mej hade krig där uppe....

jävla jobbigt!!!

ajja... jag e på min 3:e kopp kaffe nu... o ska strax iväg på möte....

kallt idag med... oohh vill ha sommar :P hehe

jag älskar höst, de gör jag... massa myssiga kvällar o så men kylan e inte normal detta året hehe.... eller nää... vi e redan i oktober såå de e nog normalt...

ajja... jag tänkte bara komma in o säga god morgon o önska er en underbar dag!:D

pussar

   

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Skapa flashcards