Fabelis

Alla inlägg under oktober 2011

Av Fabelis - 4 oktober 2011 00:25

kom hem för en stund sedan...

har kollat på lite gamla bilder jag har här på datorn...

snacka om att jag ångrar mej nu....


 

Av Fabelis - 3 oktober 2011 20:18

kom bara in o säga hej lite snabbt :)

ska  sminka mej o ta på mej nu, A kommer strax o hämtar mej...

vi ska bara träffas en stund, snacka lite skit hehe

men men... det fixade sej me friskis :D

ska börja imorr hehe

sååå imorr 8.00 e de dags att ge sej av till gymmet o bränna :P

men men som sagt han kommer strax ... han ska inte behöva vänta föööör länge där nere :P hehe

pussar



 

Av Fabelis - 3 oktober 2011 16:26

såå ja :)

jag har varit ute o joggat o promenerat :) jätte skönt....

var i söderkulla,lindängen o lindeborg :) o sedan hem hehe det fick räcka för idag... e ff förkyld så man får ta de lugnt hehe

väntar på ett samtal från friskis, det har blivit nått klydd med mitt kort o så

om det fixar sej idag så ska jag träna med sarah...

annars får det vänta tills det fixar sej....

iallafall...

jag e ju polsk,men lyssnar aldrig på polsk musik... men dessa två låtarna älskar jag super mycket.... vet att ni inte kommer fatta nått men måste lägga upp dom hehe:P


Mrozu-Miliony Monet


Sylwia Grzeszczak & Liber-Co z nami bedzie


Av Fabelis - 3 oktober 2011 11:35

god morgon på er alla :D

vaknade för ett tag sedan har bara suttit på balkongen o njutit hehe

min bror e här idag med,skönt att dricka kaffe me honom på morgonen :) hehe


jag tänkte köra en 30 days challenge 

vi börjar :


1 presentera dej själv :


hatar att presentera mej själv, men ska försöka :P hehe


Jag föddes den 4 Januari 1989 , vilket betyder att jag e 22 år...

Hetar Magdalena Sylwia Michalowska.

Jag kommer från Polen och har bot i malmö i 16 år ungefär... har bott på rosengård,sofielund och nu de senaste 14 åren så har jag mamma o pappa bott på holma :)

har bytat skolor fram o tillbaka... Värner Rydénskolan,Munkhätteskolan,Holmaskolan , Munkhätte igen , pildammsgymnasiet och rönnensgymnasum.... 

Jag har jobbat lite här o där ... caffe,konditori,kassa, fabrik,städning,telefonförsäljning och just nu letar jag jobb.... har massa projekt pågång med min bror och med sarah....


det viktigaste i mitt liv är min familj!

utan min mamma pappa o min storebror hade jag inte klarat mej...

dom har alltid varit vid min sida och stöttat mej på alla möjliga sätt utan att dömma mej...

big love !


det var nog allt som jag kunde komma på nu

sååå ni får ha det bra så höres vi senare :)

pussar

 




Av Fabelis - 2 oktober 2011 10:16

för det första så ska jag lägga upp bilderna som jag har lovat ett tag nu....

kunde ju inte sätta in dom innan för att bloggen var konstig:P hehe


jacka från vero moda 499;-

  skor från din sko 299;-   skor från skopunkten 399;-   dessa skorna köpte jag igår för 499;-

men minns inte vad det var för affär :P hehe

 

min dag har börjat lite roligt...

men kanske ska börja me igår :P hehe

igår hade mamma namsdag vilket betyder lite för mkt dricka för vissa:P haha

det var kul :) sarah var här med hehe

men vid åtta kom A o hämtade mej o vi tog en mysig runda vid stranden :)

när jag kom hem hade festen verkligen börjar rulla hehe


mkb håller på att renovera min brors lägenhet så han har bott i en annan lägenhet i 4 månader o inatt sov han o hans fru här för att dom kan inte flytta in i sin lägenhet förrän ikväll eller imorr o dom kan inte vara kvar i den dom hade nu i 44 månader... ajja skoj som fan, fullt hus HAHAHA


förkylningen e verkligen igång :P men men ska inte klaga,kunde vara värre... hehe sarah ska kanske komma förbi idag o hämta lite mat hehe... låter konstigt kanske men saken e den att min mamma gjorde potatissallad igår o sarah fastna för den HELT! hehe så mamma hade packat lite av den till henne men hon glömde den såå hon kommer kanske idag o hämtar den ... om hon kommer orka haha


ajja.... just nu ligger mamma o min brors fru bredvid mej i sängen o snackar hehe... mysigt... faktiskt mysigt som fan! inte ofta detta händer, måste ta vara på detta tillfället såå vi höres :) pussar


 

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Skapa flashcards