Fabelis

Alla inlägg under december 2011

Av Fabelis - 24 december 2011 12:00

1 timme bilresa sedan 4 timmar båtresa och till sist 8 timmars bilresa o så var man framme i sin underbara stad !

 
Av Fabelis - 24 december 2011 08:31

Woohoo körde precis över gränsen :D jag e i polen :D äntligen efter 7 år hehe dags att käka nått sedan fortsätta köra

 
Av Fabelis - 24 december 2011 08:01

50 kg till polska gränsen :D wwoohoo närmare och närmare hihi

 
Av Fabelis - 24 december 2011 06:28

Vi e i Tyskland, snart i Berlin... Kaffe paus sedan fortsätter vi:) bara några timmar kvar :D

 
Av Fabelis - 23 december 2011 20:35

sorry , har inte haft tid att skriva, satte mej precis i bilen, Polen nästa:D Woohoo

 
Av Fabelis - 21 december 2011 10:53

god morgon :D

detta vaknade jag till idag vid 8 tiden :

pappa: gumman vakna, kolla ut genom fönstret du kommer bli glad...

jag : oooh mmm...

pappa: vakna !

jag, reser mej upp o kollar ut genom fönstret WWOOOHOOOOO SSSNNNÖÖÖÖ :D

jag älskar snö! :D


sitter just nu på balkogen med kaffe, har duschat o fixat håret... snart ska jag in o sminka mej o sedan iväg till Xet...

o vid två ska jag träffa sarah i stan :D

Beställde Julklappen till J igår... :D

kan inte skriva vad de e för att han läser min blogg :P hehe

hoppas att den kommer i tid bara hehe :)


you make me smile   



men men de var nog allt för nu

pussar

Av Fabelis - 21 december 2011 00:47

go kväll på er alla :)

jag sitter just nu o pratar me J :)

han e så söt o försöker hjälpa mej me min jäkla iphone!

den e konstig som fan!!! OOOHH hatar den....

den stänger av sej o.s.v


jag ska i alla fall lägga mej nu o försöka nanna....

imorr ska jag till Xet o hämta de sista sakerna o sedan ska jag träffa sarah älskling i stan :D mysigt! :D


pussar


Av Fabelis - 20 december 2011 13:36

hej på er :)

mitt möte blev flyttat till 10 på morgonen... så nu e jag hemma o väntar tills klockan ska bli 15.... ska iväg o möta mamma i stan :)

mår inte alls bra idag.... jätte förkyld...

ska nog bara vara hemma o mysa mej ner under filten me min Vecko Revyn som kom i brevlådan idag :D wwoohhoo :)


sarah firar liten jul idag....hehe så jäka sött

god jul på familjen thulin på er mini jul   



de var allt för nu pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Skapa flashcards