Fabelis

Alla inlägg under januari 2012

Av Fabelis - 12 januari 2012 03:55

Hej hej bloggen:) dålig uppdatering i know men har inte haft lust att sätta på datorn, skulle bara fastna i timmar... Hehe men men... Min födelsedag var skön o lugn, prinsesstårta, fika me Sarah, mys mys mys:) precis som jag ville :D Sov inte hela natten o tvättade från 7 på morgonen så när familjen kom vid tio på kvällen så var jag helt slut... Massa kramar o pussar o presenter :D Från den  6:e till idag har  jag mest varit me familjen, haft mys framför tv o.s.v :) såg smurfarna me min bror o hans fru igår:D big love! Annars så mår jag bra:) fast jag har vänd  på dygnet till 100% Imorr e de iväg till arbetsförmedlingen kl 11 sedan ska jag träffa min bror i stan:) sedan får vi se vad dagen bjuder på:) Men men Ska Nanna när "alla älskar Raymond "  slutar så att jag kan komma upp i tid imorr:) Pussar

 
Av Fabelis - 12 januari 2012 03:53

Hej hej bloggen:) dålig uppdatering i know men har inte haft lust att sätta på datorn, skulle bara fastna i timmar... Hehe men men... Min f

 
Av Fabelis - 4 januari 2012 07:11

ingen sömn i natt... Dags att gå ner till tvättstugan o kolla om jag kan tvätta :) pussar

 
Av Fabelis - 4 januari 2012 04:37

klockan e snart fem o jag sitter fortfarande pigg som ett barn! helvete!


jag vet inte om jag ska försöka vara uppe hala natten/dagen eller om jag ska sova....

men sover jag nu så kommer jag vakna vid fem på dagen igen o de vill jag inte... har lust för att gå ut o jogga på morgonen känner jag ( fan inte konstigt, känns som att jag har gått upp 5 kg av maten jag åt me sarah idag hehe )



fan vad de blåser ute, jäkla EMIL! fattar inte hur man kan kalla en storm eller vad de nu e för EMIL? :S

men kanske inte lönt att gå in på de nu heller :P då kommer jag nog sitta här till imorr kväll hehe


detta var ett ganska onödigt inlägg ser jag... men men ibland måste man ha lite sånna på bloggen med hehe

ska nog ta o läsa i min polska tidning o sedan om jag inte somnar så ska jag ner till tvättstugan o tvätta :)

de var nog allt skit från mej just nu

pussar



Av Fabelis - 3 januari 2012 23:20

hej hej alla glada där ute :D hehe

min dag började vid 17 tiden... vaknade då ...ångest!

somnade inte förrän 8 på morgonen...ajja... jag gick in o duscha sedan blev jag körd till konserhuset o träffade thuliisen där... vi gick till hemköp o handla....

kom hem o gjorde köttfärssås :D muums!

fast de blev nog lite för  mkt, mår  illa just nu, super mätt...

thuliisen gick precis så jag ligger i sängen o kollar på scrubs... vi pratade väldigt mkt om allt som håller på att hända här i malmö.... inte klokt !

5 mord sedan mitten av november... näää, vill inte gå in på de igen... kommer bara bli arg ...



imorr e de min dag :D fyller 23 :D

o de ända jag vill göra e bara sitta hemma o ta de lugnt....ingen lust för fest....

men men vi får se...

jag ska iallafall ligga här o kolla på tv tills jag blir trött o ska sova :)

pussar

Av Fabelis - 3 januari 2012 02:56

tjebna tjabba hallå :D

hehe  jag sitter just nu på sängen o kollar på '' Friday the 13th '' o sitter vid datorn samtidigt... fast lite jobbigt... e så van vid min lilla dator, aah jag tror inte att jag sa de...

jag tog ju flyget hem, o jag hade bara handbagage me mej... max 10 kg.... o fick ju inte vara för sotr o bla bla bla... jag var tvungen att lämna datorn där :'( 

men mamma o pappa kommer om 3 dagar så... jag får klara mej vid stationära tills dess.. :P

i allafall...

tänkte bara komma in o säga god natt o sätta upp årets låt :D


Michel Telo- Mosa Mosa Asi Voce Me Mata


Av Fabelis - 2 januari 2012 21:19

fan vad jag har varit dålig på att uppdatera :P hehe

men men tänkte ta de lite fort :

I Polen var det UNDERBART!

fan så stora alla barnen har blivit :O hehe

de gick bra me hemresan med hehe :P trode verkligen att jag skulle kissa på mej sj på planet men de gick bra :P hehe


ajja allt e bra här hemma , nyår var kul ,va me sarah älsklingen! :D

mamma o pappa kommer hem om 3 dagar :) saknar dom! helt tomt här hemma fan =/



blir 23 om 2 dagar Woohoo :D

ajja, kommer in senare o skriver o kanske sätter jag ut lite bilder med :)

pussar



Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards