Fabelis

Alla inlägg under februari 2012

Av Fabelis - 20 februari 2012 08:50

hehe 

 
Av Fabelis - 20 februari 2012 00:11

inte klokt! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14397000.ab

 
Av Fabelis - 19 februari 2012 21:39

          blommorna jag fick av prinsen på alla hjärtans dag :) o frukten vi mumsade på :P hehe  super gott :D


        



som jag sa så ska jag lägga mej tidigt idag... ligger just nu i sängen duschad o klar för att nanna :)

ska bara kolla klart på 2½män sedan läsa lite i körkortsboken o sedan nanna ,jubb imorr:) pussar



Every now and then,you wake up to a day that affects your whole life.

The day in your life when you know you'll never be the same,

the day that changes the way you think about everything and everyone

Av Fabelis - 19 februari 2012 15:28

hej sötnosar :)

lite deppig e jag idag, söndag... :/ helgen e slut o imorr  e de jobb



denna helgen har jag verkligen fått vila :) super skönt, massa myss i soffan o massa gott, både onyttigt o nyttigt :P hehe kommer lite bilder senare när jag har kommit hem....

just nu sitter jag i köket hos prinsen o röker en cigarett... han skulle bara till affären o handla nått sedan ska han köra mej hem....

som jag sa söndag idag... familjedag :D

ska hem o äta gott o sitta lite me familjen, sedan ska jag lägga mej tidigt idag hade jag tänkt....  :) duktig tjej :P hehe




Life is too short to wake up in the morning with regrets, so love the people who treat you right,forget about the ones who dont, and believe that everything happens for a reason.

 


if you get a chance, take it

 if it changes your life,let it

Av Fabelis - 18 februari 2012 14:46

hej på er sötnosar :)

min alla hjärtansdag var super bra!:D

pappa opererades på morgonen o fick komma hem på kvällen så jag var super glad:D


prinsen hämtade mej o mamma från jobb :) fick fina blommor :D hihi kommer bild på de sen, för jag e hemma hos honom nu o jag sitter super skönt på soffan hehe snacka om att jag e lat :P


iallafall, vi var ute o åt ( lämnade mamma o pappa själva hehe så dom kunde ha lite extra mysigt :P )

sedan va vi hemma hos honom o hade de  mysigt i soffan :) hihi


min vecka har gått jätte snabbt... kan inte förstå att de redan e lördag igen hehe....

jag tänkte bara komma in snabbt o säga hej till er .... nu ska jag hoppa på honom o pussa ihjäl honom hehe pussar


Av Fabelis - 14 februari 2012 04:45

tänkte bara komma in lite snabbt o önska er alla :


 

hoppas ni får en bra dag

pussar

Av Fabelis - 13 februari 2012 21:09

hej sötnosar...

som vanligt så har jag varit bad i know :P hehe

har inte uppdaterat :P men har haft mkt att göra, ärrenden efter jobb o.s.v


helgen var super mysig me massa gott o mys i soffan me prinsen :)

hämtde ut mitt paket... klänningen var slut så dom skickade bara toppen... sååå jag e lite arg för att klänningen skulle vara till imorr... men men... får hitta nått i garderoben...

jag lovade er en bild på skohyllan ... o de får ni här nere...  

bara synd att den inte e lite större så att resten av mina älsklingar kan få plats... men men ...

imorr ska pappa opereras ( igen )

känner men ganska deppig p.g.a de... får hoppas att det går bra...



alla hjärtans dag ska firas hemma me mamma o prinsen :)


så kul har jag o mamma haft på jobb idag :D

 

hihi han var väl ganska gullig... eller? hehe

o listan  på vad vi behöver från förra veckan haha!

 

hur ska man inte älska detta jobb? :P hehe

stannar en månad till... sedan får vi se :D wwwiihooo :D


 

o min fina topp får ni bild på med :) men men nu ska jag fortsätta kolla på 2½män sedan läsa lite i min Cosmopolitan som kom i brevlådan idag sedan ska jag nanna :)

pussar



Av Fabelis - 13 februari 2012 19:34

min kväll 

 

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards