Fabelis

Alla inlägg under mars 2012

Av Fabelis - 14 mars 2012 02:15

hej på er mina sötnosar...

trött som fan... men tänkte komma in om o snacka av mej lite :P hehe


idag har de varit skiiit skoj på jobbet.... massa att göra så tiden har gått fort :)

efter jobbet stannade jag o mamma o köpte mini munkar :D MUUUMMSS!!!

åt ihjäl oss på bussen hem :P hehe

när vi kom hem gick jag in o duscha direkt o sedan ringde min br o bad mej komma till akuten för att pappa e här... o min bror var tvungen att gå...

allt e OK me pappa... ! men läkarna ville kolla upp allt me hjärtat super noga... så där har jag o min älskade pappa spenderat hela dagen... trött som fan...


prinsen ringde o bad mej komma förbi honom innan jag gick hem för att han hade gjort middag... hehe middag klockan tolv :P haha men de varskit gott :D grillad kyckling, grillade potatisar o sallad :D MUMS!


o nu e jag hemma o la mej precis i sängen... wwiihoo snart ska jag upp till jobb! supet ... NNNOOOOTTTT!!!


ajja... här e lite av de jag har lovat er att jag ska sätta upp... orkar inte sätta upp allt jag har fått me mej hem ... ni får nöja er me detta:P




marinblåa  o mörk beiga byxor från vero moda

svart/glittrig tröja från vero moda

massa smycken

blus från Jc

kavaj+ fin byxor

två par skor

tandblekningsmedlet :D

           



idag har vi pratat lite på jobb om ullared....

jag har fortfarande aldrig varit där så funderar starkt på de till helgen...

ajja vi får se :P


de var nog allt från mej för nu

god natt

 pussar


Av Fabelis - 13 mars 2012 23:02

dom hära kom jag hem med i helgen hihi 

 
Av Fabelis - 13 mars 2012 22:27

har varit me pappa på akuten hela dagen... Trött som fan... Kommer in när jag kommer hem... 

 
Av Fabelis - 12 mars 2012 22:26

hemma nu,precis lagt mej... God natt 

 
Av Fabelis - 12 mars 2012 17:40

hej på er mina små sötnosar :)

sorry för att jag inte har skrivit på länge men har haft mycket att göra, massa saker att fixa... mycket jobb... har hjälpt prinsen att flytta...  sojji


kom precis till prinsen :) o sitter o väntar på honom... han e på väg hem.... när han kommer så e de mys i soffan som står på listna :) hehe

iallafall


tänkte bara komma in o säga hej, för att jag vet att jag inte kommer prka sätta på datorn när jag kommer hem... för att jag vet att jag kommer fastna sjukt länge o sedan tittar jag på klockan.... 4.00 FFUUU*K ska upp om en halv timme... hehe nej nej så ska det inte vara :P




jag har haft så många '' projekt '' på gång men ingen av dom har blivit av...

 jag skyller inte på någon, men en viss person har svikit mej o varit lat o inte orkat göra sin del...

så nu när vi inte har kontakt så ser jag hur bra mitt ena '' projekt'' har börjat rulla :P :D hihi suuupper glad e jag!

jag kommer berätta för er senare vad de e för nått... vill inte börja snacka massa om det här i bloggen för att sedan kommer de bara gå åt helvetet för att människor e så svartsjuka!


men men de var nog allt för mej idag....

ha de bra pussar 


Av Fabelis - 8 mars 2012 11:28

dags för lunch muummms 

 
Av Fabelis - 6 mars 2012 11:44

Så jäkla gullig ! I Dagens metro :)

 
Av Fabelis - 5 mars 2012 18:10

 hur skulle jag låta dom vara i affären? Hihi

 

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards