Fabelis

Alla inlägg under mars 2012

Av Fabelis - 5 mars 2012 00:18

ska upp o jobba om 4 timmar o jag kan inte sova!!!!

 
Av Fabelis - 4 mars 2012 20:45

hej på er mina sötnosar :)

hoppas att allt e bra me er :)


jag kan ff inte sätta upp bilder... :S förstår inte vad de e som e fel... men men.... får testa imorr :)


min helg har varit UNDERBAR ( som vanligt )

massa mys i soffan :)

o så har vi varit ute ganska mycket o njutit av vädret :D sååå jäkla skönt nu när de börjar bli varmare :)


men men imorr e de måndag, ska jobba sedan hem om snabbt o sedan träffa prinsen, vi har lite saker att fixa :) sedan ska jag hem o lägga mej tidigt :) duktig i know :P hehe

men men... nu ska jag ut me mamma på balkongen o berätta om min super sköna helg :) hon e så nyfiken ( som vanligt ) hehe


pussar

Av Fabelis - 1 mars 2012 22:26

hej sötnosar:)


jag sitter just nu i sängen,precis kommit hem... ska försöka snabba mej in i sängen så att jag får lite sömn iallafall :)


tänkte lägga upp lite bilder men det funkar inte :S förstår inte varför...

sjukt asså, när jag väl vill sätta upp bilder, så funkar de inte HA!

ajja...


som sagt jag sitter på sängen just nu o bleker mina tänder :P hihi.... de fungerar faktiskt, redan efter 2:a gången var dom typ 3 nyanser vitare!!! :D ssuupppeerrr glad! hihi

jag kanske inte sa de innan men förra veckan beställde jag ease white-teeth whitening, o jag e super nöjd :)

om ni e sugna på de så kan ni beställa det hem HÄR



 

jag vet inte vad som hände me mej igår,men jag känner att jag e så jäkla besviken på mej själv att jag har låtit det gå sååå jäkla länge innan jag öppnade mina ögon o verkligen såg hur denna personen va!

helt ärligt?

jag känner att mitt liv e MYCKET bättre utan denna personen... jag e mycket gladare o positivare, ser inga hinder för nått!


jag har kommit igång me min träning ( ingen som saktar ner mej mer :) )

( märks som fan på hela kroppen,speciellt armarna o magen :D )

jag ser inte så jävla negativt på livet, känner att allt går om man bara vill! :D



imorr e de fredag o de betyder att jag slutar klockan 12 :D wwiihoo o att jag ska sova hos prinsen :)

menmen nu e de dags att ta en nattcigarett o borsta tänderna sedan nanna

 Pussar




Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Skapa flashcards