Fabelis

Alla inlägg under april 2012

Av Fabelis - 25 april 2012 23:14

hej sötnosar :)

sitter hos prinsen nu.... ÄNTLIGEN :P hehe vi har varit runt i HELA malmö idag o fixat massa saker...


det viktigaste : Gizmo har fått vaccinationen :)

han var jätte duktig, fast han började skälla på vetrinären :P hehe


ialla fall... jag ska sova här idag... så jag har inte me mej väskan så att ni kan se ... men imorr när jag kommer hem så ska jag ta en bild o sätta in....


imorr har vi också lite ärenden att fixa...

skattverket o ja massa annat....


nu ska vi sätta oss i soffan me vars en kopp te o ta de lungt....


mmsar in en bild strax, på goda middagen han gjorde idag medans jag satt på möte :) hihi

pussar

Av Fabelis - 25 april 2012 11:41

hämtat paketet nu Woohoo min väska, o vars en energi dryck en till mej o en till prinsen, självklart e den rosa min hehe 

 
Av Fabelis - 25 april 2012 09:34

god morgon :)

vaknade för typ två timmar sedan o sitter på balkongen o uppdaterar min iphone... för att den börjad klydda igår... kunde inte sätta på den o så... ajja


som sagt sitter på balkongen nu o väntar på prinsen, han ska köra mej för att gizmo ska få sin vaccination... o så ska jag hämta ut paket :)

sedan ska vi till arlöv o hämta pappa...

han skulle dit o fixa nått me bilen ja,jag vet inte :p

men men de var allt för nu

pussar

Av Fabelis - 25 april 2012 09:34

god morgon :)

vaknade för typ två timmar sedan o sitter på balkongen o uppdaterar min iphone... för att den börjad klydda igår... kunde inte sätta på den o så... ajja


som sagt sitter på balkongen nu o väntar på prinsen, han ska köra mej för att gizmo ska få sin vaccination... o så ska jag hämta ut paket :)

sedan ska vi till arlöv o hämta pappa...

han skulle dit o fixa nått me bilen ja,jag vet inte :p

men men de var allt för nu

pussar

Av Fabelis - 23 april 2012 22:00

Använd ditt pekfinger för att :

  • applicera läppglans så att resultatet blir så där exrfekt

  • sudda ut eyliner-och kajallinjer för en sexig sotig effekt

Använd ditt mellaanfinger för att :

  • lägga på och sota ögonskugga i creme-eller puderform

  • applicera foundation längs din käklinje och på halsen

Använd ditt ringfinger för att:

  • dutta concealer på en finne ( ditt ringfinger har nämligen det lättaste trycket )

  • dölja mörka ringar under ögonen med hjälp av en flytande concealer.

Använd ditt lillfinger för att:

  • applicera highlighter i de inre ögonvrån och under ögonbrynets båge.

  • dutta och smeta ut highlighter på kindbenets högsta punkt.

Använd din tumme för att :

  • ge dej själv tummen upp o spegeln för att du är så jäkla hel! ;)

  • torka bort läppstift om det blivit för mycket

Av Fabelis - 23 april 2012 21:46

hej hej...

sorry att jag inte har kommit in idag.. men jag har varit heeeelt ( är nu med) sluuut!!!

på jobb var det kul men ganska stressigt o jobbigt... har ju inte jobbat nån vecka nu :P hehe

man blir lite lat hehe SPECIELLT om man bara har fått 1½timmes sömn!!! iallafall


efter jobb kom jag hem duschade snabbt o fixade mej o åkte till prinsen, vi käkade middag o tittade på tv lite... kom hem för snart en timme sedan....

jag ska bara fortsätta ligga här i sängen tills jag somnar....

blir nog nu efter att 2½ män slutar :P hehe


men men kommer nog in imorr på kvällen...

( jubb imorr med )

pussar

Av Fabelis - 23 april 2012 00:36

jahha man ska upp om 4 timmar o jobba... Undrar hur mycket sömn jag kommer få i natt...

 
Av Fabelis - 22 april 2012 21:30

god kväll :)

sitter just nu på soffan i storarummet med mamma bredvid mej :)

vi tittar på look who's talking too :D älskar den filmen hehe ( på polsk kanal )


iallafall... prinsen körde mej hem vid två... o jag var hemma me mamma o pappa, o ända sedan igår har jag varit skit sugen på att göra chokladbollar men hos prinsen fatades typ ALLT:P o jag orkade inte gå o handla:P hehe så när jag var hemma kollade jag om vi hade allt.... bara en ingrediens som saknades.... SOCKER!


 ooohh... så när jag skulle åka vid sex till prinsen igen tänkte jag att jag ska in om ica o köpa socker sedan när han kör mej hem så ska jag göra :D wwiihoo tänkte jag... men när jag kom till ica så såg jag att de fanns ÖVERDRIVET mycket folk så jag tänkte, skit samma när han kör mej hem så stannar han vid araben här hemma hos mej så köper jag :P


 o saken e den att ända sedan vi har bott här på holma har det alltid ALLTID varit öppet men JUST IDAG skulle han hänga upp en lapp '' kommer snart''


JAG TÄNKTE WTF!?! INTE MENINGEN ATT JAG SKA GÖRA CHOKLADBOLLAR 

så killen körde till kroksbäck o köpte ett paket me 6 stycken :P hehe



men men som sagt jag sitter o kollar på film me mamma... idag har jag inte uppdaterat någon av de två nya kategorierna... imorr efter jobb kanske ? får se om jag kommer ha tid... ska till prinsen o fixa en sak så fort jag kommer hem.... annars uppdaterar jag de på kvällen :)


det var allt från mej för nu pussar


 

look who's talking too


Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards