Fabelis

Alla inlägg under april 2012

Av Fabelis - 16 april 2012 00:38

hej hej :)

la mej precis i sängen o kollar på how i met your mother sedan e de 2½män o sedan e de sovdags :P


min dag har varit helt ok, kom hem vid ett, satt hemma me familjen till sex typ sedan kom prinsen o vi tog en fika i the lighthouse cafe sedan va vi bara hemma, kollade på tv o hade myssigt i soffan :)

jag e sjukt trött, orkar inte skriva....

höres imorr

pussar

Av Fabelis - 15 april 2012 13:50

borta bra, hemma bäst :) e hemma nu sitter på balkongen me mamma o dricker kaffe :) 

 
Av Fabelis - 14 april 2012 23:11

god kväll :) dags att gå ner o ta en runda här på möllan:) kanske ta nån dricka? Höres imorr när jag e hemma pussar 

 
Av Fabelis - 14 april 2012 10:36

god morgon :)


sitter me prinsen just nu i köket o dricker kaffe....vi försöker vakna till liv...

fan va man kan vara seg :P


gizmo sitter i mina knä o e seg han med :P hehe han vaknade också nu för en stund sedan :P hehe


det ser ut att bli fint väder idag så vi får se vad vädret bjuder på ;)


men men det var allt för nu

pussar

Av Fabelis - 13 april 2012 18:15

hej hej mina kära läsare :)


jag sitter just nu i prinsens kök ... o vi lagar middag :) han rättare sagt hehe

gizmo la sej precis för att nanna lite....


efter maten ska vi ta det lite lungt,sedan ut en runda kanske... får se hur det kommer vara med vädret...

det var så jäkla fint i morse o nu ser det ut som att det ska börja regna... så ja, we'll see :)


jag ska sova här idag så jag vet inte ifall jag kommer komma in ikväll men

imorr kommer jag nog in :)


men men det var allt från mej för nu

önskar er en trevlig fredag

pussar

Av Fabelis - 13 april 2012 14:52

hej hej mina sötnosar :)

sitter just nu på balkongen med mamma :) håller på att tväta så jag springer upp o ner hela tiden ... :P


blev väckt av prinsen : kom, vi tar en kopp kaffe, de e fint väder efter de åkte vi för att köpa mat till gizmo o sedan körde han mj hem o nu sitter jag här....

jag måste ner nu..

pussar

Av Fabelis - 12 april 2012 23:43

god kväll :) hihi


min dag började me att jag sprang lite ärenden ju... ( massa red bull, kanske inte så himla bra... dags att sluta me all läsk,energi dryck? )


sedan åkte vi hem till prinsen ( han körde mej så jag inte skulle kämpa me buss :) puss boboo

båda hade super mycket energi, så vi storstäda hela lägenheten hehe, sedan åkte vi o drack kaffe vid havet ( lighthouse cafe , LUV IT! :) )

sedan körde han mej hem, tänkte att jag kunde städa mitt rum nu när jag e så pigg o har massa energi, så jag började städa o efter kanske 20 minuter ringde han igen o kom upp o '' hjälpte'' mej städa haha han la i sängen o lekte me gizmo :P hehe iallafall...


mamma kom hem o vi satt o snacka me henne en längre stund sedan åkte vi....

åkte runt lite, en till kaffe paus :P

sedan åt vi middag o åkte hem till mej hämtade gizmo o åkte till bo01 o promenerade :) gullisen gizmo skuttade runt som en kanin :P hehe


o resten av kvällen var vi hemma hos honom o hade mysigt framför tv på soffan :)


o nu ligger jag i min säng o e jätte trött :P

ska kolla klart på NCIS sedan scrubs o sen ska jag nog sova :)


imorr ska jag iväg till djursjukhuset så gizmo kan få sin vaccination :) o så ska jag tvätta :)

hoppas verkligen att de e lika fint väder imorr som de var idag :D så man kan vara ute ....


men men... de var nog allt från mej för nu

pussar




Av Fabelis - 12 april 2012 18:57

dags för middag, grillad kycklingfilé med champinjoner och beanessås  muumms 

 

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards