Fabelis

Alla inlägg under april 2012

Av Fabelis - 12 april 2012 11:22

idag e jag förbered på allt hehe kan sitta två timmar o vänta hehe 

 
Av Fabelis - 12 april 2012 09:39

god morgon :)

duschad,fixat året sminkad o klar, ska strax iväg...

sitter på balkongen me min kopp te o njuter lite av solen....

medans misia o gizmo jagar varandra runt i hela lägenheten, så jäkla gulligt! :D


tänkte bara komma ini snabbt o önska er en bra dag :)

pussar

Av Fabelis - 11 april 2012 22:39

hechej hej på er :)

jag la mej precis i min säng o kollar på tv...

idag har jag haft super mycket att göra o att jag satt i arbetsförmedlingen från 11.16-13.15 o väntade på att prata med en handläggare hjälpte inte ett skit!

jag förstår inte varför det alltid ska vara så segt på aretsförmedlingen, varför anställer de inte mer människor så man slipper vänta fu*king 2 timmar bara för att kunna skriva in sej! seriöst!



efter att jag o prinsen hade kört o sprungit runt hela malmö o fixat allt som skulle fixas var det dags för lunch :)

sallad från gogo green :) luuuv it!

jag var så jäkla hungrig ( som ett lejon , åt ingen frukost o vi åt inte förrän vid 15tiden )  så jag sket i att fota o mms in :P hehe

men men eter de så gick vi hem till mej o va här i en timme kanske... sedan en runda till ikea...

funderar på att göra om mitt rum :)

vit,ljus rosa o ljus grönt :) så kollade säng o möbler....

vet inte vi får se... vet inte om de e så lönt att måla om o så... tänker flytta snart så... aa...we'll see :)

efter de åkte vi hem till honom o hade de mysigt i soffan me massa gott framför tv :)

 

muums :P hehe


imorr ska jag på ett ärende vid 10 tiden sedan har jag inga planer... tror jag ?

ska träffa prinsen så mycket vet jag :P

ska kanske även till stan en snabb runda... köpa nytt nagelack :)

we'll see

nu ska jag iallafall kolla på 2&½ män som börjar klockan elva men innan de ska jag ut o ta en cigarett

sedan ska jag nanna :)

pussar

Av Fabelis - 11 april 2012 08:50

god morgon god morgon...

jag e trött som en apa!


min pappa kom in halv åtta o satte gizmo på sängen, o så klart skulle han väcka mej me pussar, den lilla råttan:P

gulligt men jobbigt.... han e skit liten o han hoppar runt på hela sängen, som en jäkla kanin:P hehe min gullis :D

ajja

jag sitter just nu på balkongen o njuter av mitt körsbär&ros te

inget kaffe idag heller, fortfarande sjuk ...


jag ska strax iväg på massa ärenden o de ska prinsen med, så han ska hämta mej :)

sedan ska vi kanske hem till honom en stund o sen tänkte jag bara vara hemma faktiskt, mår inte så bra....

ont överallt oohh

ajja detta var nog ett onödigt inlägg men men, sånna måste man ha på bloggen :P hehe

höres senare pussar


Av Fabelis - 11 april 2012 08:33

god morgon:) ska bara göra mitt körsbär&ros te sedan loggar jag in pussar:) 

 
Av Fabelis - 11 april 2012 02:32

jahha då ligger man fortfarande vaken, upp om 5 timmar o springa runt Malmö o fixa massa ärenden.Kul NOOOOT!!  

 
Av Fabelis - 10 april 2012 23:01

hej hej :)

ligger just nu i min sköna säng o kollar på 2&½män :)

efter min jogging runda hoppade jag in i duschen sedan åkte jag till prinsen.... vi satt lite hemma hos honom.... eller rättare sagt så la jag på soffan medans han gjorde middag :D hihi luuuuv it :P

men men dags att sova snart

pussar





Av Fabelis - 10 april 2012 14:29

såå nu har jag varit duktig o joggat i regnet:) duscha nu sedan åka o käka lunch me prinsen:) pussar 

 

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards