Fabelis

Alla inlägg under april 2012

Av Fabelis - 10 april 2012 12:20

hej på er mina sötsaker,

jag sitter just nu på balkongen me en kopp te ( kan inte dricka kaffe,smackar super dåligt, e förkylld... de e df )

misia o gizmo springer runt hela lägenheten o leker... super gulligt...

iallafall


filmen var super bra igår, ( har aldrig sett hela ,har sett lite i början sedan lite mitten o lite slutet men aldrig hela, så ja jag stooooorrrrr bbööölllllaaaa :P hehe

men men... prinsen överraskade oss, han hämtade oss o körde min bror o hans fru hem sedan satt vi här nere i bilen o prata lite, ville inte sova hos honom inatt, ville sova hemma... o de var kanske lika bra för att jag vaknade vid fyra tiden av att jag hade jätte ont i magen.... tog tablett men det hjälpte inte....

mådde jätte dåligt, spydde  o sedan blev det lite bättre o jag somade....

oohh... jobbig natt!

men nu mår jag bra igen :)


har kontaktat min handläggare på arbetsförmedlingen, får se när han kommer ha lust att svara...

mer än de har jag inte gjort idag....

det e jätte tråkigt väder, regnar o blåser så jag har ingen lust att göra nått idag, men lovade prinsen att jag ska komma till honom o hjälpa honom me en sak....

sedan ska jag nog bara vara hemma o mysa me gizmo :)



men men jag önskar er en bra dag

pussar


Av Fabelis - 9 april 2012 19:30

just nu sitter jag på bio me artur o ania, smaskar på popcorn o har skoj :)

 

kommer hem när filmen slutar ... 3 timmar.... oohh.. :P

höres då pussar


Av Fabelis - 9 april 2012 19:04

fika innan bio :)

 
Av Fabelis - 9 april 2012 15:21

hej hej på er :)

sov hos prinsen inatt igen :P hehe o så var jag hemma elva igen,påskfrukost idag med ju....

har lite bilder till er från igår :

       

idag har jag varit hemma sedan elva me familjen... :)

underbart,vi har ätit gott o kollat på film :)

snart ska jag in o duscha o fixa mej... sedan ska jag o min bror o hans fru på bio :)

titanic i 3D :) ska bli kul...

andra bilder jag har lovat er :P

   

o så slänger jag in en bild på bejbisen gizmo :)

 

men men de var allt från mej.... vi höres när jag kommer hem eller imorr pussar

Av Fabelis - 8 april 2012 13:16

hej mina sötsaker...

jag sitter just nu på balkongen me min bror som spelar på sin jäkla telefon som han fick i födelsedagspressent... o mamma sitter o snackar me släckten i hem telefonen :P

hehe

jag kan inte ladda upp några bilder just nu för att jag håller på att scana datorn för virus...


men men.... igår kom prinsen o hämtade mej vid tolv o vi åkte hem till honom o vi nannade :)

o mamma väckte mej vid tio idag o sa att jag ska vara hemma till elva för att vi skulle käka påskfrukost :) muuummms!

så de e vad jag har gjort idag....

resten av dagen ska jag nog bara ta de lugnt.... ska kanske träffa prinsen senare....

ska nog ut me gizmo lite för att de e fint väder så att han kan springa av sej lite :)

men men de var allt från mej just nu

pussar

Av Fabelis - 7 april 2012 19:29

hej på er mina sötsaker! :)

jag har som vanligt inte orkat att uppdatera :P hehe

men men

på jobbet har det varit kul som vanligt, lite ledsen för att det var min sisa dag i torsdags... men dom hör av sej så fort nån e sjuk o så... så de e bra :)


me gizmo o familjen e allt bra med :) o me prinsen med :)


iallafall... jag sitter just nu på sängen o kollar på polisskolan :) luuuv it :P hehe

ska nog ut i köket strax o hjälpa mamma lite me maten inför påsken o så :)

sedan ska jag ta en jogging runda o sen träffa prinsen lite kanske... får se, sov hos honom inatt så jag får se om jag orkar me honom :P hehe nää men aa.. ni fattar :P kan bli lite mycket ibland :P


kommer kanske in senare o skriver nått vettigt:P

pussar



GLAD PÅSK   

Av Fabelis - 2 april 2012 20:07

. Prinsen körde mej precis hem, ska hoppa in i badkaret sedan i sängen pussar

 
Av Fabelis - 1 april 2012 22:30

hej på er sötnosar :)

nu e helgen slut, o de betyder ju att jag ligger i min sköna säng :P hehe

sov hos prinsen hela helgen, som vanligt:P hehe

gizmo trivdes, tyckte att det var jätte skoj att väcka prinsen på morgonen hehe 

i alla fall.... jag var i stan me mamma igår, hon skulle bara köpa ett par skor, o jag skulle bara köpa ett par byxor... o 5 timmar senare var vi på väg till prinsen me pizza :P

detta fick jag me mej hem : t-shirtar , toppar, två likadana koftor fst en guldig o en svart, trä'nings byxa+tröja+skor, lite smycken, bälte, o bla bla bla hehe   det viktigaste SKOR :P :D hehe

                                                                                    

jag orkar inte sätta upp fler bilder, fick me mej massa smink ( som vanligt ) super fina glasögon, mmsar in bild senare eller imorr orkar inte gå upp nu :P

nu ska jag fktiskt ut o ta en nattcigg me mamma sedan in o borsta tänderna o nanna

jubb imorr :)

Pussar


Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards