Fabelis

Alla inlägg under maj 2012

Av Fabelis - 31 maj 2012 10:38

sminkshoppa lite igår o så bjöd mamma på smoothie :) 

 
Av Fabelis - 29 maj 2012 09:57

god morgon :)


sitter o dricker kaffe, helt själv :(

prinsen e på jobb... =/

men de e skönt att vara helt själv hemma :P hehe men men

har damsugat,dammat o moppat...

strax ska jag in o bada :)

sedan får vi se vad denna regniga dagen bjuder på


men men de var allt från mej för nu

pussar


Av Fabelis - 28 maj 2012 12:50

dags för frukost :) turkisk yoghurt, valnötter och honung muumsiigt värre!   

 
Av Fabelis - 28 maj 2012 11:44

god morgon

sitter i köket o dricker kaffe ... försöker vakna till liv som vanligt :P

idag blev jag väkt av pussar o kramar av prinsen...

det är underbart att bli väckt så :P hehe

men men igår firade vi mamma...

vi grillade på holma o jag var tvungen att ladda min mobil så det finns inga bilder :P

bara en, på prinsen tallrik.. :P hehe

för att vi var lite hungrit på kvällen o vi hade me oss lite lamm hem så vi värmde det o så åt vi...

bilderna på som jag hade lovat er har ni här :

  

köpte två av denna fast i två olika färger :P dom hära klänningarna är super fina där bak... de är ett kryss typ... men självklart så orkar jag inte fota det nu :P hehe men men

den andra färgen :

 

             

älskar skorna ! oohh de blå/gröna e super sköna att gå i... :D


de svarta skorna hade jag på mej redan samma dag jag köpte dom... o det ångrar jag mej för nu... som fan!

självklart skulle jag få skoskav! oooohh så jäkla ont det gör...

men men vill man vara fin får man lida pin! :P hehe


idag ska jag inte göra nått spec... tänkte bara promenera hem till mamma o pappa när mamma har slutat jobbet o sedan bara vara där o ta det lugn :)

jusde fick även me mej två nagellack :)



 

men det var allt från mej för nu tror jag vi höres senare

pussar

Av Fabelis - 27 maj 2012 13:09

god dag :D

idag e det morsdag :)  ( hoppas att ni inte har glömt! )

så jag har köpt blommor :) jätte fin bukett .... den gick på 375 :)

blev ganska chokad när hon sa :375;- trode att de skulle vara mycket mer:P

 men jag klagar inte :D nöjd me blommorna:D

denna köpte jag i den nya blomsteraffären som har öppnat i dalaplan vid lidl :D

hela:

framsidan :

 

baksidan:

 

visst var den fin :)

o så ska vi nog köpa en ask choklad med :)


iallafall...

igår var jag o mamma i stan... fick me mej hem 3 klänningar o 2 par skor :D wwiihooo

JUSDE!

mitt paket?

ingen förstår vad som har hänt.... kollinr jag gav dom fanns på ett annat paket.. o ja jag vet inte :S

ska gå dit igen på tisdag o så ska vi kolla upp det med posten...

för att det e något som inte stämmer....


bilderna kommer jag sätta in imorr... orkar inte fota allt nu :Phehe i know jag e lat:P

men men nu ska jag hoppa in i duschen sedan ska jag o prinsen ta en kopp kaffe :)



det var allt från mej för nu

pussar




      

Av Fabelis - 27 maj 2012 10:25

god morgon 

 
Av Fabelis - 26 maj 2012 15:40

dags för fika me älskling i lighthouse café 

 
Av Fabelis - 26 maj 2012 09:20

god morgon...

inne på min 3:e kopp kaffe nu...


har duschat o städat hemma me prinsen...

tänkte bara koma in snabbt för att jag ska hem till mamma nu, sedan ska jag till affären som har lämnat mitt packet till någon annan , ska kolla på övervakningskamran.

sedan ska jag o mamma till stan :)


såå vi höres senare pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Skapa flashcards