Fabelis

Alla inlägg under maj 2012

Av Fabelis - 24 maj 2012 17:08

solar me mamma o brors fru skkkööönt 

 
Av Fabelis - 24 maj 2012 14:26

dagens outfit svart linne o svarta shorts :) 

 
Av Fabelis - 23 maj 2012 09:46

god morgon, dricker kaffe o försöker vakna till liv... Fint väder idag.., ska sola :) Men men de var allt för nu pussar 

 
Av Fabelis - 22 maj 2012 21:54

detta suuugeeerrrr !!! Mitt internet har lagt av!!! Helvete! Ska ringa imorr o kolla vad problemet e. Ssskkkiiiittttt 

 
Av Fabelis - 22 maj 2012 13:03

hej hej igen :)

jag satte mej precis på soffan.... hos prinsen... eller hos oss rättare sagt...

jag har flyttat hit... halvt :P haha

jag måste ta hit alla mina kläder... oohh jobbigt:P

men men... de ska jag fixa sakta :P orkar inte kämpa me att packa allt sedan packa upp :P

men en sak e bra att jag inte ska hämta hit HELA mitt rum om man kan säga så :P

ska lämna min säng, mina möbler o allt annat som jag inte behöver sådär jätte mycket....

allt annat som jag behöver varje dag ska jag ha här :D:P de viktigaste hehe


jag har bott me honom tidigare och det har gått jätte bra...

men vi hade ett stort bråk så jag flyttade ut...

nu har han flyttat in till stan o allt funkar bra mellan oss så jag tänkte why not :D hehe

såå ja.... nu ska jag bo här :)


iallafall...

prinsen ska jobba idag han börjar vid 15 tiden så jag ska hem till mamma, tänkte faktiskt promenera, det e ju så fint väder så varför ska man sitta på bussen ? :) eller ?


mamma o min brors fru sa nått igår om att de ska gå o sola i nån park eller nått vet inte riktigt... så ifall de ska de så ska jag nog med... vi får se...


nu blir det fika me prinsen här på möllan

pussar

Av Fabelis - 22 maj 2012 10:21

hej hej tänkte bara komma in lite snabbt o önska er en trevlig dag!

kommer in senare, har massa att göra ....


så hära var det för mej i morse :

  

men jag lyckades komma upp :P hehe jobbigt att inte orka men men måste man så måste man :P hehe

pussar

Av Fabelis - 21 maj 2012 19:30


3 ÖVERRASKANDE SEXSANNINGAR




FREKVENT SEX ÄR BRA FÖR DIN HÄLSA
Att ha sex en till två gånger i veckan stärker ditt immunförsvar, enligt en undersökning från forskare vid Wilkes university i USA.
De salivprover de tog på de 112 medverkarna studenterna visar att de som hade sex en till två gånger i veckan hade högre nivå av antikroppar än de som inte rullade runt i sänghalmen lika ofta.


SOV BÄTTRE MED SEX
När du når klimax frigörs mängder av lugn-och-ro-hormoner oxytocin,
som enligt forskning främjar din sömn.
Din kropps oxytocinnivå frmdubblas vid orgasm!

SEX KAN LINDRA MENSSMÄRTOR OCH MIGRÄN
Att ha sex när du börjar få huvudvärk är kanske det sista du tänker på.
Men enligt forskning minskar värken om du får orgasm efter stimulerande av din G-punkt.
Du kan stimulera den själv eller med en partner,resultatet sägs vara detsamma.
Forskare rekommenderar att ha sex när du börjar få känningar av huvudvärk,menssmärtor eller migrän.
Så bli av med värken och njut på samma gång!

Av Fabelis - 21 maj 2012 18:45


VISSA ÄR DÅLIGA I SÄNGEN.
Det går inte att vara bra eller dålig  när det gäller sex.
Däremot kan man säga att det finns bra eller dåligt sex.
Det som då skulle klassas som '' dåligt'' sex har inget med dej som partner att göra
-Det handlar bara om hur bra samsplet och kommunikationen mellan dej och din partner är.
Inte om hur akrobatisk du är mellan lakanen.
Känner du att du är bristfällig i sängen är det förmodligen för att du har dåliga erfarenheter av sex och att det inte har funkat med den som du har varit med.
Tricket är att först och främst slappna av, släppa hjärnspökena och dina hämningar.
En bra början kan vara att du och din partner berättar för varandra  om hur ni gillar att bli tillfredsställda.
-Teknik och liknande är sådant som du förstås kan utvekla, men det viktigaste med samspelet är att personkemin funkar med den du är med.
Ingenting blir så bra eller så njutbart som när du upplever sex med någon som du tycker om och är attraherad av.
Prova dej fram för att se vad som gör dej upphetsad.


OM KILLEN INTE KOMMER SÅ HAR HAN INTE NJUTIT.
Män förutsätts bli upphetsade på nolltid och komma snabbt som blixten, medans kvinnor sägt vara mer som ett avancerat pussel och ha svårt att finna njutning.
Och om han inte kommer så har han tyckt att sexet har varit misslyckat... eller?
-En man kan få en orgasmupplevelse utan att faktiskt komma.
Njutningen av att vara upphetsad,ha sex eller att vara nära någon annan är en lika stor del av tillfredsställelsen som att få orgasm,för en man.
Det blir ofta en stor press och fokus på att mannen ska kommer.
Men vissa män vill inte komma.
-Det finns män som har tränat upp förmågan att inte komma under sex,
för att de helt enkelt gillar samlad utan att få utlösning.
De kan ha fått den fysiska förmågan att inte komma för att de inte vill vli fäder.
Med andra ord, han kan ha njutit minst lika mycket även om han inte nått den typiska klimax.



Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards