Fabelis

Alla inlägg under maj 2012

Av Fabelis - 14 maj 2012 09:00


1. Han håller i din handväska när du är inne i provrummet och provar kläder.
Han erbjöd sej dessutom att göra det.


2. Han följer med på släktmiddagar utan att klaga, och han skrattar bara när din farmor råkar säga ditt exs namn till honom.


3. Han ringer bara för att höra din röst.


4. Han har gjort en blandskiva med alla dina favoritlåtar,när du beklagade dej över att du inte har något att lyssna på.


5. Han kommer med förslag på vad du ska ha på dej på fest.


6.Han kommer ihåg vad det första som du sa till honom var.


7. Hans pappa berättar för dej att din kille älskar dej.


8. Han hämtar dej spontant vid busstationene för att det regnar ute.


9. Han vill att du följer med honom ut och festar, för att han tycker att ni har så kul ihop.


10. Han tycker att din insida är,om möjligt, vackrare än ditt yttre.


11. Han tycker att det finaste som finns är att se på när du sover, och att du är absolut vackrast när du precis har vaknat.


12. Han har gjort lunchlåda åt dej till dagen efter.


13. Ni ligger och myser i sängen en söndagsmorgon och småhånglar trots att ni båda har andedräkten från helvetet.


14. Han pratar om saker ni kan hitta på tillsammans om några år.


15. Han ger dej blommor bara för att han gick förbi en blomsteraffär och tänkte på dej.


16. Han presenterar dej för hela killgänget.


17. Han kommer och möter dej mitt i natten om du har varit ute och festat för att han inte vill att du ska gå hem själv.


18. Han småpratar med din mamma när hon ringer,och han gör det med ett leende.


19. Han bäddar ner dej och tar hand om dej när du är sjuk. När han sen är på jobbet ringer han för att kolla hur du mår.


20. Han säger att ni antagligen kommer att få söta barn ihop.

Av Fabelis - 14 maj 2012 08:57

pigg tjej :) nu väntar jag bara på att kaffet ska bli klart så att jag kan ta me mej i min termos, idag kommer jag leva på kaffe 

 
Av Fabelis - 14 maj 2012 08:06

oooh!!!

jag hatar att vara sen!

men men... tur att det inte e nått JÄTTE viktigt som jag skulle fixa nu direkt på morognen...

så det gör inget att jag har sovit lite för länge:P

satte mej precis på balkongen, fyy vad trött man kan vara...

kaffet åker ner o cigaretten tänds nu....


jag har duschat o fönat håret, nu ska jag bara platta det o ta på mej o sminka mej sedan e jag klar :)

men men måste vakna lite mer till liv först :P hehe

pussar

Av Fabelis - 14 maj 2012 04:08

members är en rabatt hemsida om du vill att jag skickar inbjudan till dej skriv din mailadress till mej Du får 50:- att handla för som ny medlem 

 
Av Fabelis - 14 maj 2012 00:23

   kom hem för inte så längesedan... har duechat o nu ligger jag i sängen...

det blev 1½timmes promenad :P eller mer ? ajja skönt var det i alla fall...

lite kallt men nu ska jag inte klaga!

kommer in imorr

pussar  

Av Fabelis - 13 maj 2012 21:33


1. Håll om henne runt midjan

2. Försök verkligen att prata med henne

3. Dela hemligheter med henne, men håll dem för dig själv

4. Erbjud henne din jacka om det är kyligt

5. Kyss henne långsamt

Kommer du ihåg det?

6. Krama henne mjukt

7. Håll om henne nära ditt bröst

8. Skratta med henne

9. Bjud ut henne någonstans

10. Umgås med hennes och dina vänner tillsammans

11. Ler hon vill hon att du ska le tillsammans med henne

12. Ta bilder med henne, en bild säger mer än tusen ord..

13. Låt henne sitta i ditt knä

14. När hon säger att hon älskar dig mer, förneka det. Hon vill höra att du älskar henne mest

15. När hennes vänner säger att de älskar henne mer. Förneka det, håll om henne hårt framför hennes vänner, det får henne att känna sig älskad

Tänker du på någon speciell?

16. Lek med dina fingrar i hennes hår

17. Kyss henne då hon minst anar det

18. Krama henne bakifrån och håll om henne runt midjan

19. Berätta för henne hur vacker hon är

20. Berätta hur du känner för henne, hon vill höra det hur många gånger du än sagt det förr

En sista sak du behöver göra för att visa henne att du verkligen menar det!

21. Öppna dörren, följ henne fram till dörren/bilen. Hon känner sig trygg och du anses vara en gentleman dessutom

22. Berätta att hon är ditt allt – BARA om du verkligen menar det

23. Om du märker att något är fel, fråga. Förnekar hon det så höll bara om henne utan att säga ett ord. Hon förstår då att du alltid finns där, oavsett vad

24. Få henne att känna sig älskad

25. Kysser du henne framför andra tjejer, då inser hon att hon är den enda som betyder något i din närvaro

Tjejerna kanske förnekar det, men de älskar när du verkligen kittlar dem!

Av Fabelis - 13 maj 2012 20:36

hej hej på er mina sötnosar :)

kom hem för en stund sedan, suttit me min underbara familj, snackat osv

jag la mej precis på sängen me gizmo bredvid mej... tröttisen sover :P hehe

idag ska jag nog lägga mej tidigare, trött som fan e jag! o mår lite sådära...


känner hat!

hat mot dom som har funnits i mitt liv innan o spelat att dom alltid kommer finnas där

men när de väl behövdes så försvann dom...

de kallar jag inte vänskap.... de kallar jag fakskhet!

en riktig vän står bredvid en i vått o torrt, i storm och solsken....

men så e de inte.. tyvärr...

men men jag har det bra... faktiskt, jag känner att mitt liv rullar på....

känner att jag mår BRA!

visst, muren jag har runt mej e ännu högre pga detta, men den som verkligen vill, som verkligen e en sann vän, kommer förbi den :)



imorr  e de måndag... o jag ska upp vid halv 7- 7 tiden... har lite ärenden att springa på morgonen sedan får vi se... ska nog till sibba eller elgiganten o kolla efter en ny epilator... e så trött på min gamla... den stänger av sej mitt i o ja, den e gammal o trött på livet :P hehe

men men nu ska jag ta en cigarett me mamma på balkongen sedan kommer prinsen nog förbi ...

vi ska ta en kvällspromenad me gizmo :)

så det var allt från mej

pussar

Av Fabelis - 13 maj 2012 16:57

precis ätit o e ute me gizmo o prinsen i stranden o promenerar 

 

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards