Fabelis

Alla inlägg under juni 2012

Av Fabelis - 16 juni 2012 15:11

ute me gizmo på kullarna mellan Holma och kroksbäck :) 

 
Av Fabelis - 16 juni 2012 14:11

hej hej

jag tänkte bara komma in lite snabbt o säga hej :)


 sitter just nu hos mamma o dricker kaffe:)


kom hit för nån timme sedan...


pappa o artur ( min bror :P ) kommer hem idag :D suuper glad, saknat dom :D

dom har även me sej min brors frus pappa :)

han kommer på besök :)

o hon vet inget, så hon kommer bli suuuper glad :) hehe


men men de var allt för nu

pussar



Av Fabelis - 15 juni 2012 20:11

just nu håller jag o mamma på att göra mini munkar:) muums 

 
Av Fabelis - 15 juni 2012 15:03

ssåå...

nu sitter jag hemma hos mamma på balkongen o njuter av en kopp kaffe :)


var i stan o handla lite saker som jag ska ha i goodiebagen :)

super nöjd e jag :D hehe

men det kommer fler saker o jag har ju sagt att tävlingen kommer börja i slutet av månaden :)

de kommer upp bild på goodiebagen o all info om tävlingen senare när det väl e dags :)

nog om de


idag e det ganska fint väder här i malmö... men jag har ingen tid att njuta känns det som :P

hjälper mamma me tvätten nu o sedan ska jag träffa prinsen för att ta en kopp kaffe i stan o sen hem igen till mamma igen :P för att vi ska se vår serie :P hehe

sedan ska jag hem :P o då kommer jag nog vara helt slut så jag kommer inte blogga:P hehe


imorr e det lördag :D o pappa o min bror kommer hem :D

saknat pappa... en vecka har dom varit borta...


men men det var allt för nu uppdaterar en av kategortierna senare

pussar

Av Fabelis - 15 juni 2012 10:32

god morgon, sitter hos mamma, var ute me gizmo, ska strax in till stan o handla lite till goodiebagen son jag ska ha tävling om i slutet av månaden:) sedan ska jag hem i hjälpa mamma me tvätten :) pussar 

 
Av Fabelis - 14 juni 2012 17:55

muuumsigt värre Min gyrospizza o mammas Hawaii :)

 
Av Fabelis - 14 juni 2012 16:22

just nu 

 
Av Fabelis - 14 juni 2012 15:14

sitter på södervärn o väntar på mamma :) självklart så har jag min muggtermos me kaffe hehe 

 

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards