Fabelis

Alla inlägg under juni 2012

Av Fabelis - 28 juni 2012 14:31

Hej hej på er mina sötnosar!

jag är fixad o klar, ska strax ner till bussen o när jag kommer hem så ska jag nog fixa till bloggen lite...


Alla inlägg som jag har i kategori '' Allmänt'' ska in i '' Vardag ''

undrar hur lång tid detta kommer ta?


o så ska jag kanske fixa en ny header? får se hur mycket jag kommer orka:P haha

men men det var allt från mej för nu,

ska åka o träffa mamma o sedan ska vi steka oss :P

hehe

pussar

Av Fabelis - 28 juni 2012 12:15

Telefonen :Ring, Ring, Ring

Jag: Hallå

Mamma: Hej gumman, pigg o vaken?

Jag: Ja

Mamma: KLOCKAN TRE SKA DU VARA I SÖDERVÄRN!!! VI SKA SOLA!

( halvskrikande :P ) Jag: ja,men

Mamma: Inget ja,men, va där klockan tre Puss puss

Jag: pusspuss


Snacka om att mamma e lite beroende HAHAHAHA

Nää, men det är skönt för henne att sola, hon solar inte för att få färg ( eller ju de också ) men

hon solar mest för att hon ska värma sitt ''skelett'' ( de e vad hon säger i alla fall HAHA )


Sååå ja, jag ska tydligen sola idag med :P


Av Fabelis - 28 juni 2012 11:20

God morgon! :)
Solen skiner o jag är pigg o redan klar med min jogging runda :)

hihi


Sitter just nu o dricker kaffe på balkongen o njuter av tystnaden :)
Pappa har åkt till Köpenhamn med min bror, hans fru o hennes pappa,

Misia ligger på min säng o sover o Gizmo ligger här bredvid mej o steker sej i solen :P

Jag njuter till max :P hehe


Igår var jag me mamma i stan och handlade lite :)
Hon ville köpa nya spel kort :P

Och jag fick med mej hem detta:

Nyckelring , ett litet smycke till mobilen o så display skydd ( som jag inte kan sätta på så bra, ser ni bubblan längst ner till höger vid knappen :P ajja. )

    

Fick även med mej nått till Goodiebagen , ett mobil smycke :P o så ska jag nog gå o köpa displayskydd med nu i dagarna :)


 

O som ni ser så har jag målat mina naglar i rött :P

 

Älskar att ha naglarna målade i djup röd färg :D


menmen, nu ska jag fortsätta njuta av mitt kaffe o tönta mej lite vid datorn sedan får jag se vad dagen bjuder på :)

Pussar

Av Fabelis - 27 juni 2012 11:59

Hej Hej min sötnosar!


igår träffade jag ju mamma i stan.... o vi gick o sola :)

sedan var vi i stan o shoppa lite o sedan när jag kom hem orkade jag inte sätta på datorn :P

därföör uppdaterade jag inte ... :P Soji


ialla fall detta fick jag me mej hem igår :

           

o mamma köpte ett par likadana skor:P hehe

dom e super sköna o väger ingenting så jag rekomenderar dom verkligen!

din sko- 299:-



i natt hade jag en jätte kontig dröm...

drömde att jag klipte mitt hår helt själv... SUPER KORT :S

undra vad det kan betyda?


idag ska jag också träffa mamma i stan, hon ville köpa nått... vet inte vad...

o så ska jag hem om möllan med :)


för övrigt så sitter jag på balkongen me en kopp kaffe o e trött som en apa...

har varit ute o joggat i pildammsparken o även på kullarna ...

var får jag min energi ifrån? HAHA :P


men men det var nog allt från mej för nu

pussar

Av Fabelis - 26 juni 2012 14:28

hej hej :)

jag måste nog börja röra på mej :P

har faktiskt inte gjort så mycket sedan jag skrev sist:P

har bara suttit här på balkongen o töntat mej vid datorn :P

o så har jag städat hemma :P


nu måste jag in o tvätta bort mitt smink sedan ner till bussen o träffa mamma :)

höres senare pussar

Av Fabelis - 26 juni 2012 11:39

hej hej sötnosar!
Jag kom precis hem.... har varit runt i halva malmö o sprungit ärrenden sedan halv åtta....


sååå nu kan jag äntligen njuta av en koppa kaffe på balkongen :)
idag e det lite bättre väder, solen e bakom molnen o sticker fram imellan åt :) men det blåser lite, men de e ok :)

bättre de än att det ska regna :P hehe


idag ska jag me mamma o sola efter att hon slutar jobb :)

o så ska jag hem om möllan med... inga andra planer


Igår började jag läsa '' kiss and tell '' o jag fastnade!

därför kom jag inte in mer :P


o så badade jagGizmo, sorry finns ingen bild, för att jag tänkte inte på det, oohh han var sååå sweet :D

nästa gång han badar ska jag fota o visa er :)


men men det var allt från mej :)

pussar

Av Fabelis - 26 juni 2012 11:39

hej hej sötnosar!
Jag kom precis hem.... har varit runt i halva malmö o sprungit ärrenden sedan halv åtta....


sååå nu kan jag äntligen njuta av en koppa kaffe på balkongen :)
idag e det lite bättre väder, solen e bakom molnen o sticker fram imellan åt :) men det blåser lite, men de e ok :)

bättre de än att det ska regna :P hehe


idag ska jag me mamma o sola efter att hon slutar jobb :)

o så ska jag hem om möllan med... inga andra planer


Igår började jag läsa '' kiss and tell '' o jag fastnade!

därför kom jag inte in mer :P


o så badade jagGizmo, sorry finns ingen bild, för att jag tänkte inte på det, oohh han var sååå sweet :D

nästa gång han badar ska jag fota o visa er :)


men men det var allt från mej :)

pussar

Av Fabelis - 25 juni 2012 17:23

hej hej :)

jag e tillbaka :p


jag var o titta på lägenheten... o jag ska tacka nej... för att den var ganska '' mörk '' o liten....

vad jag menar me mörk? -- det kommer inte  in tillräckligt ljus... ganska små fönster ...


men men... vi får hålla tummarna att jag hittar nått som passar mej snart :)


o så var jag ju hemma i möllan o allt e lugnt där.. bara massa post o reklam :P

o så hämtade jag ut mitt paket :D

min bok :D


   

såå ni vet nog vad jag ska göra resten av dagen :D hehe


det var allt från mej för nu pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards