Fabelis

Alla inlägg under juni 2012

Av Fabelis - 25 juni 2012 14:00

ssåå...

nu har jag fixat håret o slängt på lite spackel :P

bussen kommer 14.20 sååå jag måste röra mej snart :)

kommer in senare när jag kommer hem

pussar

Av Fabelis - 25 juni 2012 12:39

hej hej,

ja, jag sitter på balkongen :p

njuter av min cigarett o mitt kaffe :P

gizmo springer runt me en en balong :P o misia sitter här me mej  o kollar på honom :P hehe


ajja,

idag ska jag på lägenhetsvisning.... 15.15 måste jag vara där,

så jag måste röra mej mot bussen om en timme typ, för att de e en bit bort :)

o så ska jag hämta min bok :)
inte här i affären för att jag VÄGRAR att mina paket ska komma dit efter det som hände....

så jag ska hämta den vid mobilia :)

ska även hem om möllan när jag ändå e där :)


för övrigt så e det skit väder här hos mej idag igen... det regnar inte men det blåset o de e kallt ...

ingen sommar detta året tydligen...


det var allt från mej för nu pussar



Av Fabelis - 24 juni 2012 21:02

planen för ikväll: i min skål: pringles hot&spicy, i mitt glas : coca cola, i min dvd: brides maids, bredvid mej: gizmo. Lyckad kväll: check! 

 
Av Fabelis - 24 juni 2012 18:35

på tåget på väg till möllan 

 
Av Fabelis - 24 juni 2012 16:08

nää nu får det vara nog... :P


detta vädret gör mej jätte lat o seg :P

har inte ens bytat kläder...

ska bara äta middag sedan ska jag röra mej mot möllan....

måste:P

o så ska jag köpa med mej nått till till goodiebagen :)


såå det var allt från mej för nu

pussar

Av Fabelis - 24 juni 2012 12:01

God Morgon,

vi vet säkert vad jag gör :P ( balkongen, kaffe ) hehe


igår var det kul fast kanske fööööör länge?


pappa, min bror o en kompis till familjen grillade nere medans vi kvinnor var hemme o väntade på maten :P

hahah


vi åt gott,drack gott o hade massa bra samtalsämne uppe i luften hela kvällen :)

Lyckat:D hehe


kommer upp nån bild senare, för att helt ärligt?- jag sitter så jäkla bra o orkar inte röra mej för att hämta sladden till min iphone :P haha


iallafall....

idag ska jag bara hem om möllan för att kolla läget där, prinsen e ju bortrest....

börjar sakna honom som fan ....

ångrar mej ganska mycket att jag inte följde med nu ... men men... som jag skrev innan, ibland blir det så :P


Idag är det jätte tråkigt väder här i Malmö...det regnar o e kallt... hoppas att ni har bättre väder hos er :)


men men det var allt för mej just nu

Pussar

Av Fabelis - 23 juni 2012 21:10

muuums 

 
Av Fabelis - 23 juni 2012 14:56

Nää nu får det vara nog :P hehe

ska byta kläder o smörja in ansiktet med kräm sedan ska jag hem om möllan ....


Vet inte hur det blir med grillen.... solen har glömt sej bakom molnen o vill inte komma ut, o så har det börjat blåsa rätt så mycket...


i värsta fall kommer pappa grilla sedan ska vi käka hemma :P


men men nu måste jag röra mej

pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards