Fabelis

Alla inlägg under juni 2012

Av Fabelis - 23 juni 2012 13:46

HejsanSvejsan:)

jag o mamma har hållt på att fixa allt till grillen senare idag :)

men just nu har vi tagit en liten rökpaus:P hehe


så jag sitter just nu på balkongen me Apelsin&Vitamin C Peel-off ansiktsmask ( samma som finns i er Goodiebag  )
 ( Tar bort döda hudceller och andra orenheter med Apelsin olja Vitamin C. Masken fräschar upp och mjukgör huden.)
 
 
 
 

Av Fabelis - 23 juni 2012 11:21

God morgon,

jag sitter just nu med mamma på balkongen o dricker kaffe :)

försöker vakna till liv....

( jäkla big bang theory! höll mej vaken till halv 4 på morgonen! :P )


igår firade vi inte midsommar för att det regnade ju jätte här hos oss...

fast senare mot kvällen slutade det... men ingen orkade/hade lust:P hehe


men familjen firade ju dagen innan men jag satt hemma för att jag hade jätte ont i huvudet ...


iallafall

idag e det Polska farsdag o pappa e inte sååå happy för presenter så ska vi grilla :P hehe


det gillar pappa mer, god mat,god dricka o bra sällskap :D


sååå det e mina planer för dagen...

o så måste jag ju hem om möllan o kolla läget där... var ju inte där igår...


men men det var allt från mej för nu

pussar



Av Fabelis - 22 juni 2012 18:10

just nu the big Bang theory 

 
Av Fabelis - 22 juni 2012 13:15

det regnar o regnar o regnar... det vill inte sluta:p


tittade på mina naglar för en stund sedan o tyckte att de såg lite ''tråkiga'' ut såå jag har pimpat till dom lite hehe 

 

Av Fabelis - 22 juni 2012 12:38

min pappa e bäst :P haha

det regnar ju super mycket här hos oss...

så han kan inte kolla på tv för att parabolen blir helt blöt...

så detta hära har pappa gjort :


 

haha pappa e såååå bäst:P

Av Fabelis - 22 juni 2012 11:17

hej hej,

blev ingen jogging runda för mej...

när jag kom ut o hade joggat i 2-3 minuter så började det regna.... REGNA SOM SATAN
såå, jag var tvungen att springa hem o ta av mej alla blöta kläder o hoppa in i duschen :P


just nu sitter jag på balkongen me mamma o dricker kaffe o snackar lite skit...

tänkte komma in o önska er

 

o hoppas att ni har bättre väder än vi här i Malmö :


 


vad är det för väder där ni bor?

Av Fabelis - 22 juni 2012 09:49

godmorgon:) dags att gå o jogga :) kommer in sen pussar

 

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards