Fabelis

Alla inlägg under juni 2012

Av Fabelis - 20 juni 2012 16:45

såå... nu har jag ätit...jätte mätt!


nu ska jag ta gizmo o gå en låååång promenad...

blir nog bäst så, då lägger maten sej i magen :P

imorr ska jag gå o köpa nått till, till goodiebagen... får se vad det blir :)

kommer upp bild imorr...

men men det var allt för nu pussar

Av Fabelis - 20 juni 2012 16:12

hej hej sötsaker!


dags att äta middag :

ungpotatis,ägg o sallad :D

 

muumsigt värre...


Av Fabelis - 20 juni 2012 13:13

Nu drar jag igång en tävling.

Det du ska göra för att öka dina chanser att vinna denna goodiebag ( som jag fyller på med saker varje dag ):


  • Kommentera detta inlägget
  • Följ min blogg på--> Bloglovin'  + gilla inlägget
  • Rösta på min--> väska
  • Blogga om min tävling och länka till min blogg

Goodiebagen kommer jag fylla på tills tävlingen slutar Onsdag den 4 Juli

Lycka till

 




Av Fabelis - 20 juni 2012 12:57

rösta på min väska :D  



Av Fabelis - 20 juni 2012 11:12

god  morgon sötnosaar :)


vaknade för ca 3 timmaar sedan....

var ute o joggade lite... tog det lugnt...

har fått skoskav efter igår...

promenerade / PW till hem till möllan o sedan hem...

det var inte planerat så jag hade inte mina jogging/promenad skor på mej... ÅNGEST

men men... så blir det ibland:P


just nu :  

e på balkongen :P

jag tänker fortfarande om jag ska tacka ja eller nej till lägenheten...

det är en 1:a med balkong

jag har gjort en liten ritning till er:P

hehe på paint :P

 

jag har ju velat flytta hemifrån ganska länge, men har inte hittat lägnhet...

har ju bott me killen innan, här i kroksbäck i 2 år...

o nu bor jag ju me honom i möllan...

men jag vet inte riktigt...

det fungerar ju mellan oss , det gör det!

men jag vill ha mitt eget

o skulle det vara så att jag tackar ja så ska han flytta in till mej :P

så ska han hyra sin lägenhet i möllan i andra hand...


det jag tycker e bra med denna lägenheten e att det finns balkong,

jag röker ju, så det behövs :P

o det som e dåligt e att toan e jätte liten....

o jag hatar små toaletter...

finns inget badkar, bara dusch....

men.... när man har en lägenhet så e det ju lättare att byta till större ju....


ja... jag vet inte... får tänka lite till :P


nu ska jag ut me gizmo

pussar


Av Fabelis - 19 juni 2012 23:06

läsa sedan Nanna pussar :) 

 
Av Fabelis - 19 juni 2012 21:32

promenad me gizmo 

 
Av Fabelis - 19 juni 2012 21:31

mummmms 

 

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards