Fabelis

Alla inlägg under juli 2012

Av Fabelis - 23 juli 2012 13:00

DÅ KÖR VI!

YSTAD NÄSTA! :D


Lite av det jag lyssnar på just nu :





KÄRLEK!!!


Blir alltid så jäkla taggad av dessa låtar...

ALLTID SPANS MUSIK I MINA ÖRON SOM LYCKAS PIGGA UPP MEJ!!! :D

i allafall... jag sitter just nu på tåget och rockar loss :P hehe

jag kommer in när jag kommer hem :)

Pussar

Av Fabelis - 23 juli 2012 10:11

Jag är så jäkla trött idag.. Ooh

Var uppe till halv fem och snacka me tjejen ÅNGEST!!!

Sitter på balkongen, dricker kaffe.... Tog en lång dusch för en stud sedan... Ingenting fungerar, kan inte vakna till liv!!! HJÄLP!

Idag ska jag till Ystad igen...
Mitt tåg går 12.15 :)

Så jag kommer in när jag kommer hem:)

Pussar

Av Fabelis - 22 juli 2012 14:48

Ligger i sängen och mår skit....
Jag är trött men kan inte sova
Jag är hungrig men kan inte äta
Jag vill göra något men är trött
Ont i huvudet, halsen... Ont i hela min kropp....

Av Fabelis - 22 juli 2012 09:38

Klickade hem ett Iphone skal som jag designade själv, precis ... hos Caseapp

Wiiihoo, ska pimpa min iphone :P hehe


Bara 318 ;- Sjuke billigt ju!

Ellerhur :D ?


   



Av Fabelis - 22 juli 2012 09:04

God Morgon!
Sitter på balkongen och dricker kaffe, med mamma och pappa...

Gästerna sover fortfarande...


Blev väckt av prinsen... Han ringde på hemtelefonen :P haha

Han vill inte låta oss sova här hemma :P

Saknar honom som fan!!!


Igår loggade jag inte in, utan bloggade ju via appen...
Jag skulle ju uppdatera någon av de andra kategorierna men det orkade jag inte göra:P
Och så kom jag på senare på kvällen att jag sa innan att jag bara ska uppdatera de andra tv

Från Måndag-Fredag :P

Så det gör inget att jag inte orkade igår hihi


Dagens plan...

HHmm...

Hemma? :P

Söndag idag = Seg dag :P


Spelar ingen roll om man jobbar,går i skolan eller har semester
SÖNDAG ÄR ALLTID EN SEG DAG :P


Men men det var allt från mej för nu

Pussar

Av Fabelis - 21 juli 2012 18:30

Hej hej, kom precis hem...
Men jag orkar inte logga in just nu...
Kommer in senare
Pussar

Av Fabelis - 21 juli 2012 09:17

God Morgon! :D


Jag vaknade för inte så länge sedan...
Trött som en apa är jag...


Sitter på balkongen med mamma och ( Mariusz , flickans pappa )
och dricker kaffe...

Pappa springer runt i lägenheten och alla de andra två sover :P


Idag ska jag till Ystad... Ska '' fixa '' en sak :D


SUPER GLAD! :D
Måste vara där 14.30 så jag ska åka härifrån vid ett


Iallafall...

jag kommer uppdatera någon av de andra kategorierna när jag kommer hem :)

Men men det var allt från mej för nu

Pussar


Av Fabelis - 20 juli 2012 18:22

Beställde dessa i slutet av förra veckan från Nelly :)
Hämtade precis ut paketet

Sjukt snygga eller va tycker ni?

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards