Fabelis

Alla inlägg under juli 2012

Av Fabelis - 4 juli 2012 13:06

Hej hej mina sötnosar,

Jag kom precis hem...

Det gick bra på båda möten, och jag hann :D :P


Sitter just nu på balkongen och väntar på att äggen ska koka klart :)
Ska göra äggsallad till frukost/lunch :)


Sedan ska jag träffa mamma i stan klockan tre...

Såå vi höres när jag kommer hem igen :)

Pussar

Av Fabelis - 4 juli 2012 07:30

God morgon,

jag tänkte bara komma in lite snabbt o säga att jag har en stressig dag framför mej...

har två möte jag ska vara på idag...

ett av dom är klockan 9.00

och den andra är klockan 10.30

Jag hoppas verkligen att jag hinner...

Sedan ska jag träffa mamma i stan....


sorry att jag inte kom in igår, men jag sov ganska tidigt...


Kollade på film med mamma och pappa.
Sedan la jag mej och nanna vid halv elva tiden...

Var verkligen helt slut...


Men idag mår jag bättre...

fast jag har nog åkt på en förkylning....


ajja men detta var allt från mej för nu

kommer in senare pussar


 

Av Fabelis - 3 juli 2012 17:50

jag e hemma nu, precis ätit... Ska sitta i soffan lite sedan kommer jag in pussar

 
Av Fabelis - 3 juli 2012 08:35

dags för frukost, yoghurt och kaffe :)

 
Av Fabelis - 3 juli 2012 05:17

god morgon:) om en kvart ska vi ner till bussen... Saknar min säng =/

 
Av Fabelis - 2 juli 2012 20:57

frukt till kvällsmat:) med denna bilden säger jag god natt, imorgon ska jag jobba hos mamma:) såå vi höres efter jobbet pussar

 
Av Fabelis - 2 juli 2012 17:30

dags för middag :) ägg-sallad 

 
Av Fabelis - 2 juli 2012 11:15

Nää nu får det räcka,


Ska ta på mej mina joggingskor och jogging kläder och gå ut och jogga...

Ska ta med mej Gizmo så att han kan springa av sej lite :)

Solen skiner så jag kanske får lite mer färg med :D



Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards