Fabelis

Alla inlägg under juli 2012

Av Fabelis - 2 juli 2012 10:07

God Morgon!


Jag sitter just nu på balkongen och dricker kaffe:)

Vaknade för ungefär 2½ timmar sedan och har ringt runt halva Malmö :P


Har bara ett par samtal kvar sedan är jag fri :)

Ska in om banken idag och hem om möllan.
Inga andra planer :P

Jo träffa mamma på södervärn... Hon skulle visa mej nått i stan....


Igår var det en mysig dag :)
Först solade jag med mamma här på Holma sedan var vi på familje promenad ( det har vi inte gjort på ÅRATAL :P )


När vi kom hem från promenaden var jag och mamma sugna på nått ...
och ingen av oss visste på vad...

Så pappa körde oss till Hemköp på triangeln...

Och vi fick med oss, chips,dippa,coca cola och choklad :D

MUMMS

Även Gizmo och Misia fick lite godis ( godis till hundar/katter )

Både jag och mamma är från idag på en '' Inget onyttigt diet ''

Vi ska inte äta just sådant som vi fick med oss hem igår...

Bara på lördagar :)

Vi får se hur länge vi kommer hålla oss:P


När vi kom hem så fick Gizmo sitt tuggben....

o efter några timmar så satt han fortfarande oh tugga på den...

Han brydde sej inte om någon ting, ingen fanns, bara han och hans tuggben...

Men vi var tvungna och ta den, det fick räcka för honom..

men så hära såg det ut... vid 22-23 tiden på balkongen hemma hos oss igår :


  HAHA sötnosen :D


Vi satte in den i en påse sedan in i skåpet... så glömde han bort den efter ett tag :)
( Tur, skulle inte orka lyssna på när han skäller hela natten :P )


Men nu är han glad igen , han sitter här vid mina ben och tuggar på den igen :)


Men men det var allt från mej för just nu

Hoppas att ni får en bra dag

Pussar







Av Fabelis - 1 juli 2012 22:38

Grattis till segern Spanien!!!

 
Av Fabelis - 1 juli 2012 18:42

just nu, promenad me mamma, pappa, Artur och gizmo:) 

 
Av Fabelis - 1 juli 2012 14:33

just nu 

 
Av Fabelis - 1 juli 2012 11:17

Jahha... Första Juli

REDAN!?!

Det känns som att det var för en månad sedan det var nyår :P


iallafall,

God morgon...

sitter på balkongen och dricker kaffe :)

mamma sitter bredvid mej o snackar om något, i dont know, förstår inte....

Jag är alltd såå jäkla seg på morgonen :P


Helt ärligt så har jag inte så mycket att skriva om idag...

så istället för att ha onödiga inlägg på bloggen så skippar vi de....ellerhur?


såå nu ska jag njuta av mitt kaffe pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards