Fabelis

Alla inlägg under juli 2012

Av Fabelis - 10 juli 2012 10:34

God morgon :)

Sitter just nu på mitt rum och dricker kaffe...

Kan inte sitta på balkongen för att pappa håller på att fixa med alla sina jäkla saker där :P

Finns inte plats till mej... :P


Konstigt att sitta här men men.... så e det ibland...


Igår badade mamma Misia ( har ing foto på det, för att man kan inte vara i badrummet när mamma badar henne... hon blir stressig :P )


Och sedan badade jag Gizmo :)

Det finns foto på honom denna gången :)


           

Han var jätte duktig! :D hehe sötnosan :)

Och här får ni bild på Misia när hon satt på balkongen under bordet...

Fortfarande helt blöt :P

   


Och så Gizmo när jag satt i soffan och höll på att torka honom :
   

HAHA dom e så söööta när dom e blöta :D hehe


iallafall,

jag sitter ju på mitt rum så detta får vara allt från mej för nu,

måste till balkongen och ta en cigarett...

pussar


Av Fabelis - 9 juli 2012 21:54

Har kollat på två&halv män och nu ska jag lägga mej i badet sedan nanna :)


   

Av Fabelis - 9 juli 2012 16:14

Hej Hej mina sötnosar!


Det blev inte som planerat.. blev ingen joggingrunda:P


Åkte med pappa o handla istället:P

Men ska ut o jogga nu strax... på riktigt denna gången :P hehe


Ska bara äta mina jordgubbar som vi fick med oss hem :) MMUMMSSiiGT VÄRRE!

 


Pratade med prinsen igår på kvällen...

Saknar honom så jäkla mycket!
Men han vet inte riktigt när han kommer hem =/

Han har ett '' projekt '' på gång...
Visst, de e bra men ... ångara ej som fan att jag inte åkte med...


Men men det var allt från mej för nu

Pussar

Av Fabelis - 9 juli 2012 13:00

Du blir aldrig fullärd i kärlek,
men med de hära fem hårda lektionerna tar dej några steg närmare ett MVG


1. Din magkänsla har nästan alltid rätt
Kalla det sjätte sinnet,intuition eller magkänsla,
men faktum är att när du börjar ana att något är fel så
är det ofta det också.
Så länge du inte vet med dej att du ofta läser av honom fel,
eller helt enkelt är en väldigt paranoid person,
ska du alltid ta den sortens oro på allvar.
Om han plötsligt slutar höra av sej eller dröjer mycket längre än tidigare
innan han svarar på dina sms så försöker han antagligen att skapa lite utrymme-
vilket ofta är ett tecken på att förhållandet inte mår så bra.
Fråga om han är osäker på ert förhållande.
Om han inte ger dej ett ordentligt svar....
så är det ett ganska tydligt svar.

2. Det är inte bra att umgås för mycket
Experter menar att det är nästan lika viktigt att umgås
men din älskling som att inte umgås med honom ( eller henne ).
När ni tillbringar tid på varsitt håll och upplever saker var för sig så
får ni mer att prata om när ni ses.
En annan bonus är att ni inte tillbringar varje vaken minut tillsammans
så tänker ni mer på varandra,
vilket minskar risken för att ni börjar ta varandra för givet.

3. Om han varit otrogen så kommer han att vara det igen
Visst kan det vara så att han var otrogen för att det var något stort fel på förhållandet
han var i.
Men om han upprepade gånger i sitt liv varit otrogen är det troligare att
det är något fel på honom eller hans inställning.
Kanske har han ett stort bekräftelseproblem,
och enbart din kärlek kommer inte att lösa det problemet-hur mycket du än älskar honom.

4. Sex blir bättre med tiden
Det är en vanlig missuppfattning att ju längre ni är tillsammans,
desto tråkigare blir sexlivet.
Men sanningen är att så lång tid som ett och ett halvt år in i förhållandet går sexdriften mest på testosteron och dopamin- vilket på ren svenska betyder att nu är skitkåta
och sexsugna hela tiden.
Men när den fasen är över så blir sexet oftast ännu bättre.
Det är först då ni verkligen känner varandra och tillit är en ofta bortglömd krydda i sängen.

5. Tro honom alltid om han säger att han inte är redo
Om han samlat ihop så mycket mod som det trots allt krävs för att säga att han
'' inte vet vad han vill '' eller ''' inte är redo för ett förhållande ''
så ska du ta honom på orden.
Det kan finnas massor av anledningar till varför han känner så,
men istället för att försöka lista ut dem är det smartade att bara säga
tack och hej och gå-åtminstone om du är kär i honom.
För vad spelar anledningarna för roll om summan av kardemumman är att han inte vill ha dej
som flickvän?
Det går inte att tvinga fram något som inte redan finns där.


 

Av Fabelis - 9 juli 2012 10:07

God morgon sötnosar :)


Vaknde för en timme sedan....
Sitter och dricker kaffe på balkongen...

Och försöker vakna till liv :P hehe


Igår var det jätte fint väder, solade med mamma :)

Sedan var det Söndags middag.... min bror o han fru var här o käka.... :)

Många roliga samtalsämne! LUUV it :D


Senare mot kvällen gick jag med mamma hem om prinsen...

PW dit och tillbaka :)


Fast en sak jag ångra med den promenaden är att jag hade mina flippflopps på mej...
Och nu har jag blåsor mellan stortån och pektån ( om det ens heter så :P )
Såå jäkla ont!

Men men, det ska inte hindra mej från att ta en jogging runda idag :P


Det blåser, det är kallt och grått...

och jag är seg... men nu måste jag ta tag i mej själv och ut och jogga...

så det var allt från mej för nu

pussar



Av Fabelis - 8 juli 2012 13:34

just nu :) 

 
Av Fabelis - 8 juli 2012 10:04

God morgon!


Jag vaknade för nån timme sedan och sitter på balkongen just nu med mamma o vi försöker vakna till liv :P

med kaffe och cigaretter hehe.... verkar inte gå så bra haha


iallafall...

idag ser det ut att bli jätte fint väder! :D

Solen skiner och det blåser nästan inte alls! SKÖNT!


Igår åkte vi inte till stan, det regnade hela dagen nästan...

Så istället för stan så började vi städa....

Vi städade hela lägenheten, ut och in :P

Och för att Gizmo inte skulle störa oss så fick han en Magic Spring av mej som jag hittade på mitt rum...

Vet inte vad det heter på svenska...

Magisk fjäder? aajjja

Men här har ni två video på Sötnosen hehe


Gizmo i storarummet


 

Och efter 2 timmar på balkongen


Och just nu på balkongen :P

 

Sötnosen! :D Han kunde inte välja mellan sitt tuggben som vi fick med oss hem från hemköp igår och Magic spring saken :P

hehe han e såå söt!


iallafall

Dagens plan är nog att bara slappa... det är ju söndag...

Söndagar är latis-dagar :P


Jag har kommit fram till att jag bara ska uppdatera Sex&Relationer Och Du,du,du kategorin från måndag till fredag...
   

Men men nu ska jag fortsätta njuta av solen... höres senare

Pussar
  

Av Fabelis - 7 juli 2012 21:30

planen för ikväll : coca cola, crunchos cheddar and chili, guacamole dipp och filmen I don't know how she does it 

 

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards