Fabelis

Alla inlägg under augusti 2012

Av Fabelis - 25 augusti 2012 16:28

underbart med en rökpaus :) Slutar om en timme 

 
Av Fabelis - 24 augusti 2012 14:13

Sitter just nu med mamma på balkongen och mumsar på kaffe och wienerbröd

Av Fabelis - 24 augusti 2012 13:34

Tänkte bara komma in snabbt och säga att igår var jag med Ania och Artur i Malmö festivalen
Var i lyssna på Timbuktu :)
Sedan åt vi i bk ( som vanligt haha ) och gick hem :)

Idag ska hela familjen till festivalen för att det är sista dagen :)

Och imorgon ska jag jobba :)
12-15

Så jag vet inte om jag kommer in innan vi går idag ...

Men men detta var allt från mej för nu pussar

Av Fabelis - 23 augusti 2012 17:17

Bloggar imorgon

Av Fabelis - 23 augusti 2012 05:48

Trött och fryser

Fast inatt har jag sovit längre hehe
Och inga kurser att göra på morgonen hehe
Men jag drömde att jag skulle göra fler
Haha

Iallafall idag ska jag på utbildning med...
7-12 sedan får vi se :)
Jag kommer in senare för att jag ska ner till bussen strax...

Ska ta bussen med min bror:) 6.10 :)

Bjuder på en morgon bild från balkongen :p

Önskar er en bra dag!
Pussar

Av Fabelis - 22 augusti 2012 15:01

Hej hej

Hemma nu, har varit de ett tag men har inte orkat logga in

Utbildningen var super lärorik och super rolig:)
Jätte trevligt personal...
Gjorde mitt bästa så vi får hålla tummarna :)

Ligger i sängen just nu och kollar på vänner :)

Får se vad dagen bjuder på idag :)
Pussar

Av Fabelis - 22 augusti 2012 06:45

hihi jag är klar :D


och jag är stolt över mej sj :D


det var 3 kurser jag skulle göra...


Första fick jag 100% :D

Andra fick jag 80%

och sista fick jag 100%


Snacka om att jag är chokad att min hjärna fungerar så här tidigt på morgonen :P

hehe


men men nu har jag ca 1timme och 20 min innan jag ska gå...

vet inte vad jag ska göra riktigt....

Helst så skulle jag lägga mej o sova ....

men det skippar jag :P

Kommer bara vara extra trött :P


Tack Artur & Ania för att jag fick vara hos er så länge igår!

( min dator ville inte låta mej göra kurserna,den chacka o.s.v )


men men, ska dricka klart mitt kaffe ( försöka vakna till liv :P )

äta frukost ( ja, jag ska äta frukost, måste, så att jag har energi :)  )

och sedan ska jag nog bara njuta av denna regniga morgon en stund :P


Jag slutar utbildningen klockan 14.00 så att jag kommer vara hemma vid 14.30-15.00 - tiden,

så att jag kommer komma in då en stund :)


detta var allt från mej för just nu

Pussar

Av Fabelis - 22 augusti 2012 05:43

Ångest!
Idag börjar min utbildning :)
Jag är glad, självklart men trött höll på med internet kurser till halv ett ...
Och jag har 30 sidor kvar att läsa sedan ett quiz

Därför är jag uppe redan.
Så jag sitter just nu på balkongen med kaffe, cigg o datorn...
Får se om jag får in något i huvudet?

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards