Fabelis

Alla inlägg under augusti 2012

Av Fabelis - 22 augusti 2012 00:30

God natt

Av Fabelis - 21 augusti 2012 14:00

Hej hej sötnosar! :D


Just nu är jag i Hyllie ( hoppas jag :P haha )
och väntar på tåget,

ska till ystad idag :)

kommer hem ganska sent så jag kommer nog komma in imorgon efter min utbildning :D

Såå jäkla glad jag är! :D

Detta känns så rätt :D

Nu får ni hålla tummarna!

Utbildningen slutar klockan 14.00 imorgon så jag är hemma vid halv tre skulle jag tro :)

men men detta var allt från mej för nu

Pussar

Av Fabelis - 21 augusti 2012 11:28

Sitter just nu på espresso house med Ania och fikar :) sedan ska jag hem duscha och till Ystad pussar

Av Fabelis - 20 augusti 2012 14:27

Av Fabelis - 20 augusti 2012 14:25

Glömde säga att jag köpte detta pudret på mf för 150 kr

Den går att beställa på nordiclitle.se
För 200kr

Detta är ett pigmentpuder som jag älskar
Man känner sig inte ens sminkad men det syns, ger jätte fin hy och så är det lekande lätt att använda :D

Men men nu ska jag göra mej i ordning sedan ut en runda :)
Pussar

Av Fabelis - 20 augusti 2012 12:27

God dag:)

Sitter på balkongen och njuter av mitt kaffe :)
Har hunnit dricka två koppar och varit ute och joggat:)
Och duschat :)
Nu är det kaffe igen hehe

Igår var jag med mamma och Ania och sola :)
Såå fint väder det var igår :D
Super skönt
Sedan var det familjemiddag lite senare än vanligt men lika gott som alltid hehe :)

Iallafall
Idag har jag nog inga planer, förutom att klockan 18.00 ska jag på jobb intervju :)
Håll tummarna!:D

Tänkte sätta upp lite bilder från igår till er :)

Av Fabelis - 19 augusti 2012 11:01

Hej Hej

Sitter på balkongen just nu och dricker kaffe...
Har så himla ont i min hals idag, ooh inte klokt!

Igår var jag med mamma, pappa, Artur och Anita i festivalen:)
Det var kul:)
Fick me oss hem fem till nallar :p
Och så tittade vi på grymma Rebecca och Fiona . Men det gjorde vi när mamma och pappa hade gått hem, dom hade inte pallat med sån musik ändå hehe
Och så käkade vi pizza :)

Bad min bror göra en kort video igår med men han har nog inte vaknat än så han får skicka den till mej senare:)

Idag är det ju söndag:)
Familjemiddag :)

Man kanske ska gå i sola?
Så jäkla fint väder...?

Men men detta var allt från mej för nu

Av Fabelis - 18 augusti 2012 18:30

Såå nu har jag skrivit i kortet och mamma pappa Artur och Ania med:)

Den blåa är från dom och den stora från mej :)

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards