Fabelis

Alla inlägg under augusti 2012

Av Fabelis - 18 augusti 2012 13:30

God morgon

Vaknade för ett tag sedan och sitter på balkongen med mamma och dricker kaffe :)

Jag är så jäkla trött så att jag sätter bara upp lite bilder från igår, orkar inte skriva ...


Söta nallar min bror fick upp :D
Gizmo familj hehe

Käkade bara en liten langos ...
Var hemma vid halv tre och var så trött att jag somnade med kläderna på Haha
Men vaknade vid sex tiden och bytte om...
Men men detta var allt från mej för nu pussar

Av Fabelis - 17 augusti 2012 18:57

Såå nu är jag hemma
Men ska göra mej iordning sedan ska jag me Artur och Ania till festivalen som börja idag :)

Såå jag kommer in imorgon
Pussar

Av Fabelis - 17 augusti 2012 13:09

Såå nu har jag hoppat av tåget och ska sitta en stund på bussen :)

Av Fabelis - 17 augusti 2012 12:20

Är på tåget nu....
Dags att sätta sig bekvämt och läsa lite :)
Höres senare
Pussar

Av Fabelis - 17 augusti 2012 12:19

Är på tåget nu....
Dags att sätta sig bekvämt och läsa lite :)
Höres senare
Pussar

Av Fabelis - 17 augusti 2012 10:38

God morgon sötsaker


Sitter på balkongen och njuter av mitt kaffe :)

Och av solen som kommer fram varje fem minuter :P


Idag har jag hunnit jogga i lite över en timme och duscha...


har inte gjort något annat :P


Igår kväll blev det inte som jag hade planerat...

Jag ville ju lägga mej o badet och sedan sova tidigt...


Men jag blev så jäkla sugen på mjukglass med choklad topping från BK :P HAHA

Så att jag ringde till min bror och hans fru :)

Vi tog tåget till centralen och titta lite på skeitarna som är där i stortorget :)

Dom har satt upp ramper för att idag börjar MalmöFestivalen ju....


på vägen hem började vi prata om Cv och Personligt brev o så...

HAHA jag skrattar ihjäl mej bara jag tänker på det.

Ania ( brors fru ) är så jäkla ball  HAHAHAHAH
hennes Cv är på 3 eller 4 A4 sidor HAHAHAH


Jag frågade henne vad hon hade slrivit på sitt CV :P
Om det var hennes hela livshistoria eller vad hahahahahahha


Vi skrattade så mycket att tårarna började rinna! HAHA


Iallafall

Jag ska dricka mitt kaffe i lugn och ro nu sedan ska jag ta tåget mot Ystad kvart över tolv....

Vet inte riktigt när jag kommer vara hemma, men måste hinna med mamma in till stan med....

Så vid fex-sex tiden någongång  :)

men men detta var allt från mej för nu :)

Pussar


Av Fabelis - 16 augusti 2012 19:45

Blev inte som jag hade planerat, åkte inte in till stan...
Ajja gör det imorgon på väg hem...

Imorgon ska jag till Ystad:D

Sitter just nu och tittar på how I met your mother

Efter det ska jag nog lägga mej i badkaret i sedan sova ....
Ska upp tidigt imorgon...
Men men detta var allt för nu
Pussar

Av Fabelis - 16 augusti 2012 15:44

Var precis ute med gizmo och fick syn på denna fina lilla blomman :) var bara tvungen att fota

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards