Fabelis

Alla inlägg under augusti 2012

Av Fabelis - 3 augusti 2012 11:35

God morgon :)

Vaknade för inte så länge sedan...
Sitter på balkongen med mamma och njuter av min andra kopp kaffe :)

Igår var jag i ystad, därför var uppdateringen ganska dålig....

Men idag kommer den vara bättre.. :)

Inga speciella planer för idag...

Ska bara med mamma och sola :)
Kanske in om entrén med o shoppa lite...

Vi får se :)

i alla fall

detta var allt från mej för nu

Pussar

Av Fabelis - 2 augusti 2012 14:50

Av Fabelis - 2 augusti 2012 11:44

hej hej


Sitter på balkongen med mitt kaffe och njuter...


Idag ska jag till Ystad så jag kommer inte uppdatera så bra under dagen...
Men jag kommer in på kvällen :)


Nu måste jag snabba mej in i duschen
Pussar

Av Fabelis - 2 augusti 2012 08:00

Idag är det exakt 1 år sedan jag börja blogga här på bloggplatsen :)
  

Av Fabelis - 1 augusti 2012 16:51

Ssåå nu är jag hemma :)

Jag är verkligen positivt inställd efter detta besöket i arbetsförmedling...
Det är faktiskt inte ofta det händer hehe

Nu ska jag äta något o sedan ska jag kolla genom lite papper
Detta var allt från mej för just nu
Pussar

Av Fabelis - 1 augusti 2012 10:36

Såå jäkla trött jag är.
Var uppe med tjejen till halv tre typ och kollade på film...
Så jäkla trött jag är nu ooh!
Iallafall
Jag har lyckats ta mej in i badrummet och duscha utan att somna, så det är ju bra...
Nu ska jag fixa till mitt hår o sedan käka frukost:)
Bjuder på en bild på Gizmo älsklingen

Av Fabelis - 1 augusti 2012 07:39

  God morgon mina sötnosar!

Som ni säkert har märkt så har jag haft en '' blogg semester '' hehe en vecka:P
Det förtjänar jag eller hur hehe


Vaknade för lite mer än en timme sedan
och just nu sitter jag och njuter av en kopp kaffe i solen på balkongen :)


Gästerna är på väg till båten, kommer faktiskt sakna dom...
Speciellt tjejen, så jäkla söt!


Det som har hänt under min '' blogg semeste ''
Sol,Bad,Dricka,Massa shopping och massa film-mys me tjejen :)


Tänkte sätta upp lite bilder till er :)


Dagens planer...
Fram till 12-tiden ska jag njuta på balkongen och sedan ska jag iväg till Arbetsförmedlingen
Och ska vara där till 16.00
Sedan OM jag orkar så ska jag träffa mamma i stan... lite mer shopping :D
annars får det bli i veckan :P


FRAM

 
BAK

 


FRAM

 

BAK

 


FRAM

 

BAK

 


FRAM

 

BAK

 


FRAM

 


VÄSKA

 


PLÅNBOK

   


SKOR

     



Och så har mitt skal kommit som jag beställde:)

 


Såå, det får räcka för er för nu :P

hehe


Nu ska jag vänta på att mamma och pappa kommer hem ( dom åkte med gästerna till trelleborg )
Och så ska jag och mamma njuta av kaffe och solen på balkongen :P hehe


men men detta var allt från mej för nu

Pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards