Fabelis

Alla inlägg under september 2012

Av Fabelis - 30 september 2012 19:37

Vet inte vad som har hänt men jag har legat i sängen och haft jätte ont i magen...

So you think you can dance på femman

Av Fabelis - 30 september 2012 12:41

Fyy attans vad jag är trött...


Vaknade för en stund sedan....


Igår kunde jag inte sova... vet inte varför, men kunde bara inte somna.

Något/någon ville inte låta mej sova...


Somnade vid 5 på morgonen...   

Verkligen jätte trött just nu


Så att jag kommer in senare och uppdaterar bättre, för att min hjärna funkar verkligen inte just nu.


Pussar

Av Fabelis - 29 september 2012 20:12

Satte mej precis i soffan med mamma...
Detta är planen för ikväll :)

Av Fabelis - 29 september 2012 14:28

Vet inte riktigt om vi ska iväg och shoppa....



 


Om det slutar regna så åker vi...


Vet inte vi får se...

Jag är ialla fall klar för att åka...


   
  

Bara dricka lite kaffe till sen kan jag gå :P


Idag är jag en NIKE tjej :P

Nike t-shirt och Nike skor :P


Men som sagt om det inte blir bättre så skippar vi det idag...

Av Fabelis - 29 september 2012 14:00

Detta är de senaste låterna som spelas om och om och om igen på Datorn, Mp3 och Iphone :P

Jag är fast 

        



Gustavo Lima - Balada Boa






Michel Teló - Bará BerÊ






Michel Teló  E Sorriso Maroto - È Nóis Faze Parapapá



LUV

Av Fabelis - 29 september 2012 12:38

Först och främst så måste jag bara säga sorry för den dåliga uppdateringen igår...

Men var upptagen hela dagen...

Hade inte tid...


Åkte igår med pappa och hämta mamma...
Vi åkte och handla och fixa lite saker

sedan när vi kom hem så tvättade jag och mamma

Sedan började jag stpr städa lägenheten....


Sen var jag helt slut :P

och bara la i soffan och kolla på film hehe


men nu är jag här :D


Jag ska sätter upp bilder nu direkt så att jag inte glömmer...


Jag älskar detta armbandet ! :D

Det var den som jag väntade på att dom skulle få in :D


         


Smycken är köpte på Lindex :)

inneskorna är köpta på dinsko :)


Jag älskar mitt nya armband från Holly & Whyte :D


 



Men men nu ska jag njuta lite till av mitt kaffe sedan ska jag väcka mamma...

Hon sover fortfarande :O

Inte normalt haha


Sedan ska vi på sminkshopping :)

Eller hon ska , jag behöver inget nytt smink... men man vet aldrig :D hehe


Såå vi höres senare  
Pussar


Av Fabelis - 28 september 2012 11:20

God morgon sötsaker!


Sitter som vanligt på balkongen och dricker kaffe:P

Detta kommer bli ett kort inlägg för att jag måste snabba mej till södervärn...

Ska träffa mamma där om en timme så att jag skriver när jag kommer hem :)

Inga arga minner nu? :P

Ska äver sätta upp mini shoppingen från igår :)

Pussar


Av Fabelis - 28 september 2012 11:19

vet att detta inte är nån bra bild men men...

hoppas det räcker :P


 

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards