Fabelis

Alla inlägg under september 2012

Av Fabelis - 13 september 2012 15:25

Såå nu ska jag åka iväg till Ystad :)
Höres när jag kommer tillbaka
Pussar

Av Fabelis - 13 september 2012 12:42

Ute med gizmo just nu:)
Så att han kan springa av sig lite hehe

Av Fabelis - 13 september 2012 11:47

Nu har jag en liten fråga till er...

Vill ni ha fler besökare?

Helt GRATIS ?

Då ska ni går med i Blogstart


Ju fler man värvar desto fler besöker din blogg ;)

Så Bli medlemar ni med 

tryck HÄR  


 

Av Fabelis - 13 september 2012 10:48

Jag tänkte köra en frågestund...

Fråga om allt du har på hjärtat...

Kanske om Sex & Relationer ?

Kanske något om skönhet? Hälsa ? Träning ?
Något om mej ?


Fråga vad du vill, jag svarar  


du kan alltid vara '' anonym '' ;)

 

Jag svarar på alla frågor ikväll kl 20.00 :)

Av Fabelis - 13 september 2012 09:40

Hej hej :)


Nu är jag tillbaka :)

Skönt med en låååång promenad och sedan en dusch :)


Igår åkte jag med Artur på en cykel runda...
så jag tänkte sätta upp lite bilder till er :)

           


Detta är dom min bror tog med sin mobil :)
Senare under dagen ska jag sätta upp lite bilder jag tog med min :)


Ialla fall idag funderar jag på vilken kategori jag ska uppdatera?


Ingen aning...
Ska ju till Ystad med idag ju så att jag får göra ett tidinställtinlägg :)

Men men detta var allt från mej för nu

pussar

Av Fabelis - 13 september 2012 07:15

God morgon :)


Jag var så jäkla trött när jag vaknade idag och ville inte gå upp...

Men efter en stund så tvingade jag upp mej själv...

Sitter just nu på balkongen och dricker kaffe...
Ska strax ut och promenera...

Efter min promenad ska jag duscha,äta frukost, göra mej i ordning och sitte lite vid datorn...

Ska till Ystad idag :D WoopWoop! :D


Men idag ska jag inte ta tåget, för att det går inga tåg till Ystad...
( Mellan den 10:e - 14:e  mellan 9-15 )

Och jag har ju en så snäll pappa så att han ska köra mej :)

Sedan tar jag tåget hem ...

Så att jag vet inte riktigt när jag kommer hem...
Men ska nog inte vara borta så länge som sist :P hehe

Men kan inte lova :P


Men men

nu ska jag ut och promenera

Pussar

Av Fabelis - 12 september 2012 17:49


Nu drar Sony igång en ny tävling där du kan vinna
hörlurar och smartphones av högsta kvalitet.


Gillar du musik är denna tävling precis det du är ute efter.
Xperia S och så klart ett par riktigt snygga hörlurar att lyssna med.

För att vara med i tävlingen klickar du HÄR 


Förutom snygga smartphones och hörlurar har Sony nu också släppt sin nya VAIO laptop E14 som är en super snabb maskin som sätter musiken i fokus. Köper man en VAIO E14 bjuder också Sony på 6 månaders gratis prenumeration av deras egna musiktjänst Music Unlimited.


Var med och tävla idag! :)



Av Fabelis - 12 september 2012 15:02

Dagens Frukost klockan tre på eftermiddagen haha
Bara jag som kan äta frukost så sent haha eller ?
Special K mörk choklad och jordgubbar
Med turkisk yoghurt muums

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards