Fabelis

Alla inlägg under september 2012

Av Fabelis - 25 september 2012 15:15


 



  •   Planera in spontanitet

    På sommaren när spontanitet är en del av vardagen är det lätt att bli nykär i din partner men ge inte upp de plötsliga infallen bara för att ni måste pussla ihop vardagen också.
    Boka in en helg då och då för att göra något tillsammans men bestäm inte vad förrän dagen är kommen.
    Det blir perfekt tillfälle för galna upptåg och nya upptäckter.


  • Bli en manmagnet
    Singel och redo för mingel?
    Var i miljöer där du mår bra, oavsätt om det är på det svettiga dansgolvet
    röjande till den senaste Rihanna-hiten eller på långa hundpromenader i skogen.
    Helt enkelt för att det är så mycket lättare att dra till sig folk som är nyfikna
    på dig när du är avslappnad och glad

  • Våga vara modig
    I jakten på en dejt/pojkvän/lover finns det en aspekt som ibland skrämmer sjukt mycket.
    Att ta första steget.
    Utmana dig själv i höst!
    När du hänger med/ser någon du gillar,
    fundera över om du skulle kunna ta ett nej utan att bli helt knäckt?
    Högst troligt kan du det, även om stoltheten skulle få sig en törn,
    så visa framfötterna och kasta dig ut i det okända och visa ditt intresse.
    Det i sig är ju sjukt attraktivt tycker killar,
    så ett nej kanske säkert inte ens blir aktuellt...

  • Skriv en att göra-lista
    Du vet det där fenomenet som gör att du aldrig vet vad du ska köpa på typ Adlibris när
    du äntligen kommer för dig att beställa, trots att du tidigare har gjort mentala anteckningar
    på böcker att skaffe ?
    Likadant kan det bli när du och killen äntligen ska ha en '' date-night ''.
    Alla de där '' vi borde testa den där restaurangen ''-stunderna är som bortblåste.
    Tips:
    Gör en lista på saker ni vill göra tillsammans och trolla sedan fram den när
    inspirationen tryter.

  • Fördjupa förhållandet      
    Att komma varandra närmare rent emotionellt behöver inte
    alltid ske genom att prata om saker.
    Testa att alltid ha en handduk och massageolja vid sängen,
    så att det blir lätt att på olika sätt ge varandra närhet och njutning.
    Och nej, nu menar jag inte bara sexuellt ( även om det också är trevligt... ).
    han kan till exempel ge dig massage för att få dig att slappna av efter en stressig dag.
    Det är både intimt och kärleksfullt!

Av Fabelis - 25 september 2012 15:00

Slipp den där deppen,
här är experternas bästa tips på hur du kan förvandla den
lite mörkare säsongen till den bästa ever!


Okej, vid det här lagret vet alla hur det funkar :
Varje år längtar vi ihjäl oss efter solen,
och när den sedan dunstar efter tre korta månader ( om ens det )
hamnar vi i en dipp utan dess like och börjar prata bostadspriset i Thailand
och vad ska vi göra om vi van 100 mille.


Men den här säsongen måste inte vara synonym med tristress eller
längtan om något annat- det kan bli den bästa tiden på hela året om du
A- Älskar den för vad det är   Och
B- Insuper experternas bästa tips på hur du får flyt i alla delar av livet.


Bocka av de här tipsen i höst!


       

Av Fabelis - 25 september 2012 14:21

Såå ja nu tycker jag att jag förtjänar en cigarett :)


Har suttit och skrivit i vet inte hur länge...
Har skrivit tidinställda inlägg idag
till DU,DU,DU kategorin som ska uppdateras HELA dagen :P haha

Mellan 15.00- 17.15 kommer det DIN BÄSTA HÖST EVER DEL 1-5


Så stolt jag är över mej själc som orkar skriva så mycket :P haha


Nu ska jag ut och ta en cigg sedan ska jag göra mej i ordning
för att jag och pappa ska snart iväg och hämta mamma :)


Hoppas att ni kommer gilla uppdateringen :)

Lämna gärna nån kommentar på vad ni tycker :)

Pussar


Av Fabelis - 25 september 2012 12:37

Idag ska DU,DU,DU kategorin uppdateras ! :D

Tips på hur denna hösten ska bli den BÄSTA hösten EVER!

Av Fabelis - 25 september 2012 10:48

God morgon sötnosar!


Jag vaknade för x-antal timmar sedan och har inte gjort ett smack förutom

att sitta på balkongen , dricka kaffe och pratat i telefon :P


Hade lite saker som gick att fixa genom telefonen :) ( skönt, slipper åka runt i halva Malmö )

Tvätten gick bra igår, fast jag var helt slut när jag kom hem...

Var hemma vid 20.30


Jag tvättade ju min älsklings filt från Paris och så alla madrasser ...

Det gick fort att tvätta de men det torkade i 2 evigheter :P hehe

Men men nu är allt tvättat, luktar gott och är klart :)

FYY attans vad vi i Malmö hade för väder igår!
Det blåste som fan och regnade hela tiden...

Just nu är det bättre, det har regnat men det blåser inte så mycket och så är solen uppe :)


Jag gillar inte när det är såhära, Hellre snö än regn )


Hittade denna söta gubben och detta är MIN BROR till 100 % ! haha    

Hoppas att han kommer in på bloggen och ser det :P


Men men...

Idag ska jag med mamma och kolla på lite jackor och tröjor till Gizmo...

Jag har alltid sagt att de människor som har kläder på sina hundar är inte normala

o.s.v

Men nu när jag har en liten vovve själv så förstår jag...

DOM FRYSER JU SOM FAN,

dom MÅSTE ha nån jacka eller tröja...


Får bara hoppas att vi hittar något vi tycker passar honom :)


Men men vet ni vad,

vi höres senare
Pussar

Av Fabelis - 24 september 2012 15:00

       

Av Fabelis - 24 september 2012 11:29

Sitter just nu hemma hos Artur och Ania :)

Har börjat tvätta... har bosatt mej här haha

Ska vara här hela dagen, tills jag har tvättat klart...

Lika bra, känns dumt att springa fram och tillbaka genom hela Holma när jag kan vara här :)


Ania har varit snäll och bjudit mej på kaffe :P hehe

Det måste man ha på morognen :P


 


Jag har tagit med mej min dator så att jag inte sitter vid deras :P hehe

Snäll jag är eller hur :D

Men men detta var allt från mej för nu

Pussar

Av Fabelis - 24 september 2012 10:09

Så hära ser det ut just nu

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards