Fabelis

Alla inlägg under september 2012

Av Fabelis - 22 september 2012 10:08

God morgon

Vaknade för ca en halv timme sedan


Idag är det en seg dag för mej igen... Mår fortfarande inte bra...

 


Sitter på balkongen och dricker morot/äpple juice :)

Mamma har gjort juice från morot och äpple...
SÅÅÅ gott :D

bra med vitaminer när man är sjuk :D


 

Jag har hällt i det i en flaska, vet inte, känns bättre att dricka det från flaska :P hehe


Men men som vanligt på lördagar så sitter jag med mamma på balkongen och bara snackar...

Båda två har inte vaknat till liv helt :P


men men...

jag kommer in senare

Pussar

Av Fabelis - 21 september 2012 19:43

Av Fabelis - 21 september 2012 17:43

Ligger I sängen och tittar på project runway

Av Fabelis - 21 september 2012 16:00

5. Senaste
Cigarett: 2 minuter sedan
Serie: NCIS ( igår )
Drycken: Kaffe
Kyss: När killen var här på besök
Kram: Igår ( Ania )

4. Saker du har gjort idag
1. Bäddat sängen
2. Varit ute med Gizmo

3. Druckit kaffe

4. Bloggat

3. Önskningar
1. Få tillbaka min normal vikt
2. Få friska och fina barn
3. Alltid vara lycklig


2.Personer du pratade med sist

1. Killen

2. Mamma


1. Val

Man eller vänner: Man

Av Fabelis - 21 september 2012 14:35

Jag har varit inne på Nymobil.se

och kollat på lite Iphone-skal.
Så sjukt fina skal dom har!!!


Jag såg faktiskt ett skal som jag verkligen drogs till,

Visst är det jätte fint?


Inte för mycket bling bling och inte för lite, precis lagom för just mej :)
Detta skalet hamnar direkt på min önsklista!



    


LOVE IT!

Klicka HÄR för att titta lite närmare på skalet


Har ni varit inne på Nymobil och kollat ?
Om ja, vilket skal tyckte ni om?
Om inte, så rekommenderar jag er verkligen att gå in och titta! :D
För att dom har verkligen jätte snygga skal ! :)


Av Fabelis - 21 september 2012 13:00

10 Favoriter

1. Mat: Mammas kyckling soppa

2. Dryck: Kaffe

3. Drink: Cosmopolitan
4. Skor: High heels & Ballerina
5. Årstid: Sommar & Vinter
6. Veckodag: Onsdag
7. Helg: Alla hjärtans dag , Julen
8. Tid på dygnet: Kvällen
9. Bok: 14 år till salu
10. Djur: Katt & hund


9 Just nu
1. Väder: Regn
2. Omgivning: Mamma,pappa, Gizmo & Misia
3. Frysyr: Uppsatt
4. Humör: Bra men är seg
5. Bakgrung: Spansk musik ! ( Så klart :D )

6. Känsla: Glad

7. Kläder: Mjukis byxor, linne & morgonrock
8.Dryck: Kaffe

9. Tid: 12.51


8 Favorit serier

1. The Big Bang Theory
2. 2 And A Half Men
3. The Real Housewives
4. Jersey Shore
5. NCIS
6. Sex And The City

7. Project Runway

8. Masterchef


7. Länger du har varit i :
1. Polen
2. Tyskland
3. Holland
4. Danmark
5. Spanien
6. Frankrike

7. Serbien


6. HATAR
1. Falska vänner
2.Otrohet
3.Lögner

4. Telefon '' kö ''

5. Svamp

6.Spindlar



Av Fabelis - 21 september 2012 11:16

hej hej


Jag har inte gjort så mycket efter promenaden med gizmo...

och promenaden var inte så lång för att det började regna...


Idag har jag inte lust för att göra ett smack!

Vädret är katastrof och jag mår katastrof...

så att idag ska jag nog spendera dagen i sängen....


Ska blogga lite,

läsa och titta på tv ingenting mer :P


Idag är det ju fredag och mamma och jag tvättar...

men så som jag mår just nu så ska jag nog hoppa över tvätten...

mamma får ta den idag :P

nää, men jag kanske mår bättre till klockan 15 :)


hmm....

Igår var jag på kvälls promenad med Artur och Ania:)
Så jäkla mycker skratt! HAHA

Dom är bara föööör roliga :P


Jag hade faktiskt min vinter jacka på mej :P hihi


Men det var ju jätte kallt så :p


 


Så mycket jag längtar till vintern!


Längtar efter att titta ut genom fönstret och titta på snön...

Krypa in under en varm filt och bara mysa... OOhh! kan inte vintern komma nu ?:D


Visst kommer vara lite tråkigt utan prinsen här men...

Han måste jobba så att jag kan inte göra nått...

Men han kanske kommer på besök igen :D

Vi får se :)


Men men detta var allt från mej för nu

Pussar

Av Fabelis - 21 september 2012 08:37

Hej sötsaker :)
Jag vaknade för ca en halv timme sedan, jag är så trött men kan inte sova mer... :S konstigt

Men men jag tänkte gå ut nu med gizmo en runda så kommer jag in igen :)
Pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards