Fabelis

Alla inlägg under september 2012

Av Fabelis - 19 september 2012 13:05

Dags för frukost
Havregrynsgröt med torkad banan, russin och tranbär muuumsigt !!:)

Av Fabelis - 19 september 2012 12:20

hej hej

jag tänkte bara komma in och säga att idag kommer DU,DU,DU kategorin att uppdateras...


Jag har skrivit ett tidinställt inlägg så att ni har något att läsa medans jag är borta :)


säg gärna vad ni tycker
Pussar

Av Fabelis - 19 september 2012 11:33

Hej Hej
Jag vaknade för nån timme sedan :)


Sitter på balkongen i min morgonrock och dricker kaffe :)


Har gjort mej i orgning halvt :P

Har duschat och fixat till med håret och tagir på mej :P

Nu är det bara att slänga på lite smink så är jag klar :)


Ja,jusde skrev inte det igår...

Ska till Ystad idag...

så att uppdateringen kommer inte vara bra idag...


men men...

jag kommer in senare... kanske uppdaterar jag från tåger med :)
pussar



Av Fabelis - 18 september 2012 21:44

Av Fabelis - 18 september 2012 17:00

.

Av Fabelis - 18 september 2012 16:05

Av Fabelis - 18 september 2012 12:52

tjenixen :)

Sitter just nu och äter frukost :)

Havregrynsgröt med hallon :D MUUUMSiiiGT VÄRRE + Nyttigt :D


var ute med gizmo på 1 timmes promenad...

stackars bejbisen nu, han är helt slut :P

hehe


 


Men men detta var allt från mej för nu

Pussar

Av Fabelis - 18 september 2012 10:30

Hej Hej sötsker!


Vaknade för ca en timme sedan...
och det ångrar jag mej för :P

Det är katastrof väder här i malmö...
Blåser,regnar,kallt....

Men vet ni vad...

jag ska inte klaga....

JAG LÄNGTAR TILLS DET BLIR VINTER OCH SKA BÖRJA SNÖA:D


varför?


Jo, för att jag älskar snö :D

och så har jag världens mysigaste jacka och mössa :P hihi


men men...

Jag sitter på balkongen och dricker kaffe.... ( som vanligt )

Och tänker på vad jag ska göra idag...?


Jag vill uppdatera någon av de andra kategorierna ( RELATIONER&SEX   eller  DU,DU,DU )

Men  vet inte vilken :P


Igår var jag ju med Artur på cykelrunda....

Och och så var jag med Ania med ju...

Och jag var helt säker på att jag skulle ha JÄTTE ont i mina ben idag....

Men NooppS :D

Stretchade tydligen bra igår :P hihi


men men.... jag kommer in senare

pussar

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Skapa flashcards