Fabelis

Alla inlägg under september 2012

Av Fabelis - 17 september 2012 21:15

Njuter av en kopp te efter en skön varm dusch :)
Med denna bilden säger jag god natt
Pussar

Av Fabelis - 17 september 2012 19:11

uppdatering från cykel runda 

 
Av Fabelis - 17 september 2012 18:04

Ska jag bara äta en macka med honung och sedan Ut på cykel runda med Artur :)
Pussar

Av Fabelis - 17 september 2012 15:23

Fffyy fan säger jag bara!

Vi var i försäkringskassan i över en och halv timme !
Så jäkla mycket folk!

Vi var i infoteket med :)
Där gick det bra ...
Vi väntade inte så länge, fick lite information och så:)
Nöjd och taggad :)

Tack för att du följde med Ania :*

Så här såg jag ut

Av Fabelis - 17 september 2012 09:52

Hej mina sötnosar.


Sorry för den dåliga uppdateringen igår...

Men var med familjen sedan höll jag på med en sak så att jag kunde inte logga in....


Men nu är jag här :)


Jag vaknade för lite mer än en timme sedan...

Gick inte ut på promenad idag....
Vaknade lite försent...


Ska iväg med Ania om en timme typ på ett ärrende och vi ska cykla, så att det gör inget för att jag skippade promenaden :P hihi


Jag måste gå och föna mitt hår för att annars kommer det inte vara torrt tills vi ska iväg...

men vi höres när jag är hemma igen :)
Pussar


En sak som jag inte förstår....
Jag hade en tävling för ett tag sedan och det var en goodiebag i potten...

En tjej vann och jag skickade iväg goodiebagen ( lite sent men jag bad om ursäkt )
och nu påstår hon att den inte har kommit fram...
Jag hoppas att hon skojar för att annars blir jag jätte arg...




Av Fabelis - 16 september 2012 11:01

Hej hej


Sitter just nu på balkongen och njuter av en kopp kaffe....
jag är jätte trött...

kollade på film på 4an igår.. jätte bra var den ...

Reservation Road

Amerikansk dramathriller från 2007.
När Ethans son dödas i en smitningsolycka beslutar han sig för att hämnas på den som körde bilen.
Samtidigt kämpar hans fru med att försöka ha ett vanligt vardagsliv trots det hemska som hänt, men Ethans besatthet av att få tag på den skyldige tär på äktenskapet.
Den skyldige mannen, Dwight, lider av skuldkänslor och försöker att hitta ett sätt att leva med sin skuld genom att få en bättre relation till sin son.
Men det är bara en tidsfråga för de båda männen innan allt kolliderar.


 


verkligen jätte bra...


men men...

Nu ska jag sitta lite på balkongen och sedan ska jag hjälpa mamma med middagen...

Det är ju söndag idag :P familjemiddag :)


Pussar


Av Fabelis - 15 september 2012 18:41

Jag Artur och Ania är på cykel runda:)

Av Fabelis - 15 september 2012 16:11

Just nu

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards