Fabelis

Alla inlägg under oktober 2012

Av Fabelis - 30 oktober 2012 08:34

Äntligen frukost dags :p

Det har gått bra :)
Trodde faktiskt att det skulle vara sjukt jobbigt att jobba idag :p
Men det är ok...
Eller, vi får se hur det är senare haha

Men men
Detta var allt för nu
Pussar

Av Fabelis - 30 oktober 2012 05:43

Hej hej
Jag tänkte uppdatera lite nu mesans vi sitter i bilen :)
Papps kör oss för att
det är kallt som faaaan!
Det blåser och regnar....
Men jag är ganska pigg och vaken:p

Ser fram emot att jobba idag hehe

Har ni vaknat ? :)

Av Fabelis - 30 oktober 2012 04:41

Varför ser sängen alltid skönast ut när man inte kan ligga i den mer?
Jag är iallafall vaken och sitter på balkongen...

Höres senare efter jobbet :)
Pussar

Av Fabelis - 29 oktober 2012 16:37

Hej hej
Jag är hemma nu igen...
Fyy vilket väder , regnar och blåser som fan...

Igår på kvällen gick jag , Artur och Ania till emporia och gick runt där en stund sedan åkte vi in till stan...
Max 15 personer i hela stan haha
Gick in i bk och åt en glass sedan åkte vi hem:p

Iallafall
Jag sitter just nu på balkongen och är super glad:)
Ska jobba hos mamma imorgon och över morgon:)

Men men jag ska i på mitt rum och kolla på film nu
Pussar

Av Fabelis - 29 oktober 2012 12:13

God morgon sötnosar
Jag har inte tid att skriva för att jag ska iväg med Ania om en timme och jag måste byta kläder,fixa håret o.s.v

Så att jag skriver när jag kommer hem :)
Pussar

Av Fabelis - 28 oktober 2012 10:14

God morgon...Jag vaknade för inte så länge sen...Sitter med mamma på balkongen och dricker kaffe :)Jag hopas att ni inte glömmeratt ställa fram en timme...VI SOVER EN TIMME LÄNGRE :D hihioh, måste ut med Gizmo höres senare pussar

Av Fabelis - 27 oktober 2012 16:44

Så ja, nu är vi äntligen hemma :p
Vi har varit runt i hela Malmö och handlat...

Nu är vi hemma och mamma gör middag...
Och jag ska sätta på nån film :)

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards