Fabelis

Alla inlägg under oktober 2012

Av Fabelis - 20 oktober 2012 13:15

Hej Hej sötnosar

Vi kom hem för en stund sedan...
Sjukt hungriga hehe
Så att nu ska jag äta frukost :)
Äggröra, tomat med dill och en bit arabiskt bröd
MUMMSSiiGT VÄRRE! :)


Sedan ska jag sitta på balkongen med mamma ,
Inga andra planer för just nu hehe
Pussar

Av Fabelis - 20 oktober 2012 09:37

God morgon mina sötsaker...


Jag vaknade för ca en timme sedan,..

sjukt trött men måste iväg med mamma och pappa...


jag ska bara dricka lite till kaffe sedan göra mej i ordning....

 


så att jag kommer skriva när jag kommer hem :)

pussar


Av Fabelis - 19 oktober 2012 16:03

Fortfarande jätte seg...
Ska ligga i sängen , kolla på tv och
Mysa med Gizmo :)
Bra plan ellerhur :)?

Av Fabelis - 19 oktober 2012 11:52

Undrar vad dom gör här nere ?hmm

Av Fabelis - 19 oktober 2012 11:14

Hej Sötsaker...


Det blev inte som jag hade tänkt igår...

Satt inte alls vid datorn på tåget...

utan på vägen dit så kollade jag på ett avsnitt av the big bang theory och

sedan lyssnad jag bara på musik och läste lite...


här är lite bilder från igår :)


                       

 



På vägen dit satt jag med sjukt tråkiga människor...

men på vägen tillbaka satt jag bredvid en kille...

som var 18 har jag förr mej...

Sjukt trevlig, pratade hela vägen...

( han hoppade av i Lund )

Alex Swedush kallas han sa han :P


Verkligen tur att han var där,

de fyra timmarna gick mycket snabbare :)


Men men jg sitter just nu på balkongen och är jätte trött...

Ska dricka mitt kaffe och sedan inte göra ett smack! :P


 

pussar

Av Fabelis - 18 oktober 2012 09:37

Hej på er sötsaker! :)


Jag satte mej precis på tåget....

Fan vad jag hatar att åka tåg....


 


Jag ska sätta på lite the big bang theory, luta mej tillbaka och sluta nojja :P


Hoppas att ni har en bra morgon...

För att det har inte jag :P



Av Fabelis - 18 oktober 2012 07:45

Såå nu är jag på balkongen igen..
Duschat och fönat håret
Bjuder på lite bilder :)

Av Fabelis - 18 oktober 2012 05:42

01.30 oohh måste sova....

02.00 SOOVA

02.30 WTF? VARFÖR KAN JAG INTE SOMNA??? SSSSOOOVVVVAAAAA


05.00 ooohhh MÅSTE JAG GÅÅ UPP?


sitter på balkongen och dricker kaffe...
Sjukt kallt! kommer inte sitta här läng, ska bara röka upp sedan ska jag in och duscha...


Kunde inte somna igår... oohh höll på att kriga med täcket, kuddaarna, sängen, med mej själv :P

Sista gången jag tittade på klockan så var den halv tre....

ÅNGEST....


ajja ska dricka lite till kaffe sedan duscha...

höres senare på tåget :)

Pussae



Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards