Fabelis

Alla inlägg under oktober 2012

Av Fabelis - 17 oktober 2012 21:19

Imorgon ska jag ju sitta på tåget ganska länge så att jag kom på att jag ska ha en tävling :)

Kommer mer detaljer imorgon hihi
Nu ska jag titta på efterlyst sedan Nanna
Pussar

Av Fabelis - 17 oktober 2012 16:48

Pappa har gjort äpple och morots juice Muumsiigt värre

Av Fabelis - 17 oktober 2012 14:30


Howard tänker alltid bara på en sak :P haha han e så dum :P


Av Fabelis - 17 oktober 2012 13:59

haha

jag förstår inte mej själv ibland :P


Har suttit nu i xantal timmar och spelat '' skattkistan '' på gratisbio

Jag är helt fast...

snart har jag inga poäng kvar...

HJÄLP :P

Av Fabelis - 17 oktober 2012 10:30

Hej Hej


 Idag tänkte jag tipsa alla mammor som har små sötsaker springandes hemma :)

Tänkte tipsa er om Babybjörn Bonti.se säljer BabyBjörn
Detta är en hemsida som har bärselar, babysitters, baby sängar , vaggor, matstolar, haklappar,bestick ,pottor och leksaker i trä till babysittern... super söta är dom faktiskt

Med andra ord, allt man behöver för de små så att de kan lära sig allt samtidigt som de kan känna sig trygga,

Sova skönt,tryggt och hela natten ( Hoppas vi eller hur :P )


Jag kan säga att om jag skulle ha barn så skulle jag klickat hem massa saker från denna sidan...

Jätte fina saker och så är de faktiskt ganska billig...

Alla vet ju hur dyra barn saker kan vara....


Och hur skönt är det inte att bara klicka hem saker och inte behöva springa runt i affärer?

Man kanske inte har den tiden för att just springa runt i hela stan och genföra priser och så vidare...

Därför är det bättre att bara klicka hem det :)
Tycker jag iallafall...


Tycker bara att det är synd att de inte har bebis kläder med...

Skulle ju vara super ifall de hade de med...

Men men, det är nog roligare att springa runt i affärer och köpa kläder...
Jag vet att när jag är i stan så oftast brukar jag titta på bebis kläder, de är så otroligt söta! :D


Men men detta var mitt tips till er mammor och pappor där ute som kanske inte har tid på grund av jobb eller annat att springa runt i stan och leta efter allt som behövs för de små .





Av Fabelis - 17 oktober 2012 10:09

Hej hej på er sötsaker...


Jag vaknade för ca en timme sedan och sitter på  balkongen med mitt kaffe...

som vanligt så tittade jag på the big bang theory igår och somnade vid halv tre igen :P

Vad ska jag göra.... JAG ÄLSKAR DEN SERIEN :P hehe


men men... idag ska jag till cantralen och köpa tåg biljett... ska till Norrköping imorgon....

Varför kan jag inte säga... men måste åka...


Kommer ha med men dator så att jag kommer uppdatera... :P

3-4 timmar på tåget... oohhh...

hatar att åka tåg :P

men men... åste man så måste man, ellerhur?


Jag ska iallafall sitta här lite till sedan ska jag äta frukost sen får vi se :)
Kanske en promenad?

Solen skiner och det regnar inte... och så blåser det inte... så vi får se :)


Men men detta var allt från mej för nu

Pussar

Av Fabelis - 16 oktober 2012 20:24

Har legat i sängen hela dagen... Tittat på tv och på the Big Bang theory på datorn...
Och mumsat på popcorn...
Nu är jag på balkongen och röker...
Gott med te med citron och honung :)

Av Fabelis - 16 oktober 2012 16:53

ligger i sängen och vrider mej av smärtan fram och tillbaka...

mamma har köpt tabletter till mej... har tagit två nu, får se om de hjälper...

Jag är en sådan person som HATAR  att ta tabletter...

om jag har ont i huvudet, magen eller någon annan stans så väntar jag på att det ska bli bättre...

ibland hjälper det och ibland inte...


Alla i familjen vet om jag tar en tablett så har jag sjukt ont...


Jag visade mamma exakt var jag har ont och hon sa att det tydligen inte är magen utan levern...

Mår så jäkla illa... 

OOOHHH WHY?

SNÄLLA SKJUT MEJ!   

  

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards