Fabelis

Alla inlägg under oktober 2012

Av Fabelis - 16 oktober 2012 12:18

       


Min sötnos :D

Älskar dej bebis !


Han ligger hela tiden på mitt rum på sängen nu när det är så kallt :P


Mitt rum är det varmaste rummet i lägenheten :P hehe

Misia sover också på mitt rum :P

Lucky me :D


Av Fabelis - 16 oktober 2012 11:12


 


Sitter just nu på balkongen och njuter av mitt varma kaffe :)

Jätte kallt ute!

men, vi är inne i oktober så inget klagande :P hehe


Iallafall...

igår var jag på promenad med Artur och Aia ju :)

Super skönt...

Kom hem, duschade och la mej i sängen och tittade på The big bang theory....

hehe Jag är FAST :P

Nu ska jag dricka lite till kaffe sedan ska jag käka frukost sen får vi se...

Jag mår inte super bra idag...

Ont i huvudet, i halsen och är lite snuvug....

Så kanske jag bara ska ligga i sängen idag ? :D

Men men vi få se :P


Detta var allt från mej för nu

Pussar

Av Fabelis - 15 oktober 2012 20:22

Skönt !
Kom precis hem efter en skön promenad med Artur och Ania :)

Nu ska jag in och duscha sedan kolla på the Big Bang theory
Pussar

Av Fabelis - 15 oktober 2012 12:44

Nu är det dags att käka :)

  

Fullkornas baguett med sallad, tomat och kalkon-salami :)

Yummy


Av Fabelis - 15 oktober 2012 11:05

God morgon sötsaker!


Vaknade för ca 1½ timme sedan....

och sitter och dricker kaffe nu...


Tråkigt väder idag med.. men... det är ju Oktober såå....

ska inte klaga :P


Igår somnade jag vid halv tre igen... :P
Fastnade framför datorn....

som vanligt, the big bang theory :P


iallafall...


Idag ska jag uppdatera någon av de andra kategorierna... vilken vet jag inte än...


Lite tips?


Idag har jag inga planer,
vill inte göra ett smack, detta vädret är så tråkigt,

och görmej så himla seg....


Men men, det var allt från mej för nu

Pussar

Av Fabelis - 14 oktober 2012 13:00

Sitter på soffan i storarummet och tittar på tv med mamma :)
Med kaffe muggen i handen...
Självklart hehe

Av Fabelis - 14 oktober 2012 10:58

God morgon sötsaker...


Vaknade för en ca en timme sedan...

Ganska seg och hade ingen lust att gå upp...

Men efter att jag la i en halvtimme i sängen och gosade med gizmo

bestämmde jag mej för att gå upp....


Katastrof väder idag, kallt,blåser och regnar.... Grått...

bara snön fattas :P


Igår fastnade jag.... :P

Tittade på The big bang theory till halv tre hihi



Dom är så dumma haha

Hemlig agent laser hinder schack

HAHAHA    


ialla fall...

jag ska sitta här tills jag vaknar till liv sedan får vi se :)
Pussar


Av Fabelis - 13 oktober 2012 17:44

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards