Fabelis

Alla inlägg under november 2012

Av Fabelis - 30 november 2012 17:06

Så hära ser det ut just nu utanför balkongen...
Mysigt

Jag kan inte förstå att det är FÖRSTA DECEMBER imorgon...
Detta året har flugit förbi så jäkla snabbt...

Av Fabelis - 30 november 2012 15:01

Hej hej sötsaker

Idag har jag varit lite här och där,
Var i mkb sedan på möllan, fixat ögonbrynen WOOP WOOP :)
Sedan små handla jag med Ania i polska affären och i Ica.

När jag kom hem så började det snöa :)
Inte värst mycken men blev ändå super glad :D
Jag älskar snö :)

Av Fabelis - 30 november 2012 08:42

God morgon sötsaker
Jag sitter just nu på balkongen:)
Ska snart iväg till mkb...

Och idag finns det inget kaffe på balkongen med mej, och inget te heller utan en redbull...

Två flugor i en smäll: där ser ni även hur mina naglar blev hehe

Av Fabelis - 29 november 2012 13:54

Av Fabelis - 29 november 2012 11:54

God morgon:)
Vaknade för X antal timmar sedan men har inte gjort så mycket...

Är så jäkla förkyld, fyfan!

Igår fick jag paket från killen :)
Så jäkla gulligt
Han har gjort en sak till Gizmo

Ni får bara denna bilden:p
Sätter upp en senare hehe

Jag ska iallafall fixa till mina naglar nu
Sedan får vi se vad som händer :)

Pussar

Av Fabelis - 28 november 2012 12:03

God morgon sötsaker

Jag sitter på balkongen just nu... Trött som fan...

Igår gick jag ju till mkb sedan åkte jag med pappa...
Jag mådde så jäkla dåligt igår, så att jag somnade vid fem tiden...

Vaknade vid halv elva och somnade lite innan tre...
Hatar när det blir så...
Men idag mår jag lite bättre, har inte ont i huvudet, vilket är bra
För att igår trodde jag att jag skulle döda någon så ont som jag hade...

Iallafall
Idag ska jag iväg vid tre- halv fyra...
Men kommer in när jag kommer hem...
Tror jag :p
Pussar

Av Fabelis - 27 november 2012 11:21

Så gott!
Blandada ananas, jordgubbar , äpple och morot med lite mjölk ( smoothie aktigt hehe )
sedan hackade jag lite ananas och hällde i på toppen:)
Godaste frukosten EVER!

Av Fabelis - 27 november 2012 08:25

God Morgon
Såå trött *gäsp*

Jag ska strax iväg till mkb
Måste prata med dom om en sak...
Sedan vet jag inte hur uppdateringen blir idag,
För att jag mår inte bra....
Ska ligga i sängen eller på soffan hela dagen som igår,

Fast igår gick jag mamma och pappa till emporia, Willys
Handlade lite...
Jag fick med mej en ananas , så gott :)

Här är lite bilder på hur dom har pyntat i emporia :)

Presentation


Heter Magdalena men kallas för Madde.
Är 24 år och bor i Malmö.
I min blogg skriver jag om min vardag, om sex & relationer och om allt för att göra dej säkrare,gladare och snyggare.

Blogstart.se

har du nått du undrar eller kanske har du nått att säga? skriv till mej på:  highheelslady@live.se

26 besvarade frågor

Translate my blog into your own language

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

vill DU ha fler läsare?

tråkigt? kika in någons blogg

RSS

något för dej?

Loading

Blogglistan

Blogglista.se

Skapa flashcards